Phontaq
+---O---+
Hey leuk, een smaakdiscussie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja kijk, als je gaat lopen roepen dat er extreem veel goede muziek wordt gemaakt, mag dat ook wel onderbouwd worden toch?Hey leuk, een smaakdiscussie!
Dan zegt Persoon 1: "Artiest A is extreem goed".Ja kijk, als je gaat lopen roepen dat er extreem veel goede muziek wordt gemaakt, mag dat ook wel onderbouwd worden toch?
In de platenwinkels, op Spotify, op je lokale podia. Je moet er wel wat energie in steken om het te vinden uiteraard, tenzij je van mainstream pop etc. houdt die je overal op de radio of in de openbare ruimte hoort.Zolang niemand ook maar een hint geeft waar al die hedendaagse extreem veel goede muziek (HEVGM) te vinden is, blijf ik sceptisch. En blijft de horror van de middelmaat en het riool dreigen.
Bandjes of acts opnoemen heeft geen zin, dat wordt alleen maar welles/nietes

Ik heb de indruk dat er vooral extreem veel slechte muziek wordt gemaakt.
Kun je wat voorbeelden noemen van al die extreem veel goede nieuwe muziek? Is ook je eigen mening natuurlijk, maar goed, ben wel benieuwd wat dat allemaal zou moeten zijn.
Volgende week in kleine zaal 013Weval
op je lokale podia.
Ik denk dat hier muziek delen zinloos is; teveel mensen staan duidelijk niet open voor nieuwe muziek dus ga ik hen nu ook niet overtuigen hier.

Ik ben nu zó nieuwsgierig naar hoe slecht Jarre tegenwoordig is, dat ik maar een kaartje heb gekocht!

Ik ben nu zó nieuwsgierig naar hoe slecht Jarre tegenwoordig is, dat ik maar een kaartje heb gekocht!![]()
Laat hier even weten hoe het was.