Jean Michel Jarre komt dit jaar een mopje spreken op het Amsterdam Dance Event, geen optreden,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik was vroeger groot fan en ik had je verketterd om deze uitspraak, maar vanaf Metamorphoses werd ik steeds minder enthousiast en nu kan ik je zelfs gniffelend gelijk geven.Is ondertussen best wel kudt keyboard muzak geworden, loopt ook anderhalf uur als een bejaarde clown te hotknobben op een orkestband. Echt niet meer van deze tijd

Er wordt aan de lopende band zo extreem veel goede nieuwe muziek gemaakt;
Sta er toch steeds weer van te kijken hoe deze naam hardnekkig blijft opduiken als zijnde ‘grootste inspiratie etc etc. Er wordt aan de lopende band zo extreem veel goede nieuwe muziek gemaakt; ik focus liever daarop dan te blijven hangen in wat geweest is. (...), maar in mijn playlists staat alleen maar muziek van max 5 jaar oud. Maar ieder z’n ding natuurlijk…
Er wordt aan de lopende band zo extreem veel goede nieuwe muziek gemaakt;
Ik heb de indruk dat er vooral extreem veel slechte muziek wordt gemaakt.
Kun je wat voorbeelden noemen van al die extreem veel goede nieuwe muziek? Is ook je eigen mening natuurlijk, maar goed, ben wel benieuwd wat dat allemaal zou moeten zijn.Sta er toch steeds weer van te kijken hoe deze naam hardnekkig blijft opduiken als zijnde ‘grootste inspiratie etc etc. Er wordt aan de lopende band zo extreem veel goede nieuwe muziek gemaakt; ik focus liever daarop dan te blijven hangen in wat geweest is. Ik vind JMJ echt totaal oninteressant vandaag de dag, enkel vanuit historische bijdrage memorabel. Vangelis is ook af, die kan ik helemaal niet meer horen. Dan vind ik alleen Kraftwerk nog de tand des tijds nog enigszins overleven, maar in mijn playlists staat alleen maar muziek van max 5 jaar oud. Maar ieder z’n ding natuurlijk…