Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
synthex???
ooh ik dacht dat het die 30 anniversary Oxygene concertuitvoering was!
Wanneer hij voor de 2de maal de laserharp gebruikte ging het even fout maar uiteindelijk deed dat niets af aan het plezier van de avond.

Geluid te zacht? Goeie genade, is het al zover dat het niveau van gisteren te zacht was?
Is er een keer sprake van redelijk zuiver, goed versterkt signaal op het niveau dat nog enigszins onder de pijngrens ligt, dan is het blijkbaar toch weer niet goed...Dan vraag je serieus om gehoorproblemen, IMHO. Of je moet volgende keer maar naar Gabber Piet ipv Jarre?
In ieder geval, ik heb me bijzonder goed vermaakt. Zelfs als (zeer) kritische Jarre liefhebber, kon de show van gisteren echt tot de betere optredens van de man worden gerekend. En zowaar nog van een behoorlijk live gehalte, en dat was wel eens anders...
2 uur lang (dus luiheid kan je 'm niet aanrekenen), goed in elkaar gezet qua opbouw en repertoire, prima lightshow, vette gear op het podium, goed geluid (ja Sander, dat was een ARP 2600...) ... en goeie sfeer! Je zag dat de mannen er plezier in hadden!
Leuke is dat ik een Arp 2600 helemaal niet zo goed in het laag vind.
Maar ja ik ben verwend.