j.baars
vintage eigenheimer
ik kan natuurlijk ook een iF ontwerpen voor een andere computerpoort, is misschien nog beter.
groeten,
jeroen
groeten,
jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn DC coupled outputs en wat is DAW?

idd.. niet nodig maar wel aanwezig normaal gezien.ik heb even verder gekeken, en er is geen doorlopende clock nodig, voorzover ik even kon ontdekken.
5s werk om de code aan te passenals je een aangepaste versie erbij zou kunnen maken waarbij de clock synchroon aan de start stop aan en uitgezet kan worden
ook geen probleem, kwestie van extra waarden in de gui te steken.( het zou helemaal mooi zijn als je de clock 96 cycl. per kwart zou kunnen maken, dan kan je alles eraan hangen)
idd.. ook jaren lopen kutten ermee tot ik uiteindelijk doorhad dat het onmogelijk was op de manier waarop ik bezig wasIk ben al jaren aan het kl*ten om mijn DAW synchroon te laten lopen met de oude roland gear. Dit zou echt de definitieve oplossing zijn.
PS liever toch een interface voor line-signalen, die kan ik namelijk makkelijk genereren in mijn DAW, "andere computerpoorten" kunnen moeilijk vanuit DAW's aangestuurd worden..
You can generate DIN Sync in Reason, and the TR-808 will slave to the software! It really works!!!!!
Er staat helaas niks bij over hoe het hardwarematig werkt... bv. welke geluidskaart en/of interface hij gebruikt..
halloo kan dit ook met motu mk828? zonder firewire maar met usb
Effe deze draad een schop geven. Ik ben momenteel aan het experimenteren met een schakelingetje. Als er iets uitkomt horen jullie het.

Wat ben ik blij met dit ding..
![]()
Maar wel dikke shit dit. Ben al tijden aan het bedenken hoe ik 'n nieuwe Motu ga betalen...
heb concrete plannen om verschillende shuffle/swing modii in te bouwen (zo o.m. de swing algoritmes van bekende vintage gear)Ik vind da wel mooi. Beetje schommelende BPM. Kan da ook met je DAW? Das voor mij 'n groot deel van de charme van ouwe gear.