Mensen uit Utrecht en omstreken...

Origineel geplaatst door Nolet
doe maar niet, want dan moet ik altijd spugen...
Goeiendag, wat heb ik er al een zin in! Gewoon weer een keertje voluit kunnen praten over bomenkijken, duivenparkeren, musmiepen en grasduinen! Ideaal!

hoe/wat?

hoe/wat?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Goeiendag, wat heb ik er al een zin in! Gewoon weer een keertje voluit kunnen praten over bomenkijken, duivenparkeren, musmiepen en grasduinen! Ideaal!

wat een raaru hobbys heb jullie daar in "t zuuiden ,...
leer je dat op de plaatselijk tv sttions ,....luisteren met kijkers ?
:D :okdan:

Re: hoe/wat?

Re: hoe/wat?

Origineel geplaatst door R-ond
wat een raaru hobbys heb jullie daar in "t zuuiden ,...
leer je dat op de plaatselijk tv sttions ,....luisteren met kijkers ?
:D :okdan:
Vislopen (nette naam Visloperij) is pas een sport, maar dat gaat te ver om in een kroeg te doen. De mat daarvoor is een meter of 10 bij 20, dus dat gaat niet lukken. Zeker niet als in dezelfde kroeg ook nog vierpersoons appelgelal gespeeld wordt met drie personen (1 blinde speler). Dan vraag je om problemen.

Re: Re: hoe/wat?

Re: Re: hoe/wat?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Vislopen (nette naam Visloperij) is pas een sport, maar dat gaat te ver om in een kroeg te doen. De mat daarvoor is een meter of 10 bij 20, dus dat gaat niet lukken. Zeker niet als in dezelfde kroeg ook nog vierpersoons appelgelal gespeeld wordt met drie personen (1 blinde speler). Dan vraag je om problemen.

is toch intressanter,... danik d8 die jeroen busca
ik ben benieuwd wat je nog meer te vertellen ,..heb, behalvce mod praatjes en uitstervend sports
in wijk bij duurstede hebben wij een soert van fierljeppün
das frie voor slootje springen ,........
op zn wijks is dat dusnet een soort lek am rijn springen
[4 outsiders = check eerst maars waar wijk is ,....
dan leg ik nog wel een uit hoe t werk t......... tot d-dag [tja tis net d-day]
mzzl ron

Re: Re: Re: hoe/wat?

Re: Re: Re: hoe/wat?

Origineel geplaatst door R-ond
op zn wijks is dat dusnet een soort lek am rijn springen
Een soort open Bolsknakken dus, maar dan met halve combi-partners. Ik wist niet dat het al zover over nederland verspreidt was. Tot donderdag!

Veel plezier dan maar he.

Trouwens klootschieten is ook een toffe sport.

jo

als penningmeester van de utrechtse vereniging voor amateurborduurders wil ik ff medelen dat stickxs en ondergetekende ook onze, overigens door ons ontkende, alcoholverslaving kracht bij komen zetten. als het nog doorgaat uiteraard

Een klopboor in je Happymeal!

door een opkomende verkoudheid/griep moet ik misschien wat eerder afscheid nemen, maar niet getreurd, als goedmakertje neem ik wat SpringCollective 12"es mee, voor de eerste synthforummers die zich aanmelden helemaal graties ende voor nix ;)

Ik heb er nu al zin in!

Origineel geplaatst door olafmol
door een opkomende verkoudheid/griep moet ik misschien wat eerder afscheid nemen, maar niet getreurd, als goedmakertje neem ik wat SpringCollective 12"es mee, voor de eerste synthforummers die zich aanmelden helemaal graties ende voor nix ;)
Hoe gaat ie vandaag met je verkoudheid?

Origineel geplaatst door EDP
wat is de dresscode voor vanavond?
Ik heb een wit lifegaurd t-shirt aan en kijk evil! :)

hmm, hier ligt een lachende koe.. hmm... die ga ik oppeuzelen!

Origineel geplaatst door JanVerbrugge
Hoe gaat ie vandaag met je verkoudheid?

al beetje beter maar je kunt me herkennen aan mijn waterige oogjes en de druppel snot aan me neus ;)

Ik heb in ieder geval twee boekjes bij The A-Z of Analogue Systhesisers Part One en Part Two.. Ook fijn voor in de trein te lezen.

Ik ben rond 19:00 uur in utrecht verwacht ik. Dan ga ik lekker wat snacken en dan ga ik naar de kroeg.

Bel me maar mocht je iets willen weten! 06-52482671

Ik vond het erg gezellig!

olaf, nog bedankt voor de platen!

Ik woon in Utrecht en heb het gemist :stupid ... volgende keer ben ik er wel bij hoor :)

was idd weer gezellie, en Jan Verbrugge: sorry dat ik dat biertje over je 303 liet vallen.....is ie nog een beetje goed opgedroogd? =(

Back