Trouwen of gear houwen

Heel de zooi verkopen!

Apparatuur kan je later nog altijd weer terug kopen, de vrouw van je dromen niet.

ghehe... tiz maar hoe duur je het zelf wilt maken... maar jij hebt het dan natuurlijk ook over trouwen in nederland begrijp ik?
maar erm... ikzelf heb al m'n gear gewoon nog 8)

Origineel geplaatst door omiel
Apparatuur kan je later nog altijd weer terug kopen, de vrouw van je dromen niet.
zelfs jij niet Omiel? 8o)

Re: Trouwen of gear houwen

Origineel geplaatst door foxenberg
Vraag is simpel:

Dilemma;
Je komt de vrouw van je dromen tegen, en wilt maar al te graag wat met haar, maar ze wil alleen wat met je als je stopt met muziek maken en je gear verkoopt om het huwelijksfeest te bekostigen.

Wat doe je *D

welk dilemma? ze wil nl helemaal niet met *jou* trouwen..maar met iemand anders, nl iemand die geen muziek maakt...

Oké, laat ik de vraagstelling wat uitkristalliseren en beter formuleren:

Ze vindt het muziekmaken vreselijk en wil niet dat jij dat OOIT nog doet. Doe je dat nl. wel, ben je voorgoed je droomvrouw weer kwijt.

N.b.: alleen deze bovenstaande situatie geldt, dus niet van: ik ben getrouwd met mijn droomvrouw en die vond muziekmaken juist leuk...

Oké, laat ik de vraagstelling wat uitkristalliseren en beter formuleren:

Ze vindt het muziekmaken vreselijk en wil niet dat jij dat OOIT nog doet. Doe je dat nl. wel, ben je voorgoed je droomvrouw weer kwijt.

N.b.: alleen deze bovenstaande situatie geldt, dus niet van: ik ben getrouwd met mijn droomvrouw en die vond muziekmaken juist leuk...

hoezo droomvrouw? hoe kan het nou in godsnaam een droomvrouw zijn, iemand die wil dat je je hobbies/lust&leven opgeeft......

wat denk jezelf? read between the lines ;)

Vlotte lieve jongen zoekt een vriendin om samen de muziek mee te bedrijven. ;)

Vraag is simpel:

Dilemma;
Je komt de vrouw van je dromen tegen, en wilt maar al te graag wat met haar, maar ze wil alleen wat met je als je stopt met muziek maken en je gear verkoopt om het huwelijksfeest te bekostigen.

Wat doe je *D

das geen echte liefde,houden van is geven en nemen

maar ze wil alleen wat met je als je stopt met muziek maken en je gear verkoopt om het huwelijksfeest te bekostigen.

Wat doe je *D

..Dan kan ze de ^%^& krijgen....

OF ik zeg : ik wil allen wat met je als je je borsten vergroot !!! LOL!!

Re: Re: Trouwen of gear houwen

Re: Re: Trouwen of gear houwen

Origineel geplaatst door Shivah
das geen echte liefde,houden van is geven en nemen

Ja, ik geef en zij neemt.

Inderdaad dat zou geen droomvrouw kunnen zijn.

En als iemand me zo voor blok zou zetten mocht ze lekker keihard oprotteeee!!! :biertje:

hupsa, ik ga toch niet kappen met muziek maken man is voor mij best wel belangrijk

Back