JohnnyBusca
rocket scientist
Ik vind het altijd erg interessant om naar films en dergelijke te kijken, vooral om de muziek. Neem nu bijvoorbeeld the Godfather. Super mooie film en de muziek is zo goed. Het thema is bijna overal hetzelfde, maar de uitvoering wekt een bepaalde sfeer op en dat is zo mooi. Ook in series bijvoorbeeld GTST zitten verschillende versies van hetzelfde deuntje om uit te drukken dat Rik blij is, dat ie zijn koter voer mag geven, of Ludo kwaad is dat Isabella de zaak opgeruimd heeft, enzovoort.
De enige types film waarin dit totaal geen aandacht krijgt zijn adult films.. Daar moeten we eens iets aan gaan doen, maar dat is weer eens een ander verhaal.
Mijn vragen:
- Zijn er mensen op het forum die weten wie de componist(en) zijn van alle GTST deuntjes?
- Zijn er mensen op het forum die zelf soort gelijke producties gedaan hebben en kunnen die uitleggen wat belangrijk is?
Wat ik zeeeeeeeeeeker niet wil (in deze thread in ieder geval) is een discussie of GTST stom is en over ONM dat dit de slechtste zet van Ingrid is geweest.
De enige types film waarin dit totaal geen aandacht krijgt zijn adult films.. Daar moeten we eens iets aan gaan doen, maar dat is weer eens een ander verhaal.
Mijn vragen:
- Zijn er mensen op het forum die weten wie de componist(en) zijn van alle GTST deuntjes?
- Zijn er mensen op het forum die zelf soort gelijke producties gedaan hebben en kunnen die uitleggen wat belangrijk is?
Wat ik zeeeeeeeeeeker niet wil (in deze thread in ieder geval) is een discussie of GTST stom is en over ONM dat dit de slechtste zet van Ingrid is geweest.