Als een moderator deze thread tegenkomt zal deze hoogstwaarschijnlijk direct op slot gedraaid worden. Om 1 of andere reden vinden ze dat dj gerelateerde onderwerpen niet thuis horen op een synthforum.
Ik denk dat ze het mis hebben. DJ's selecteren de platen van de beste producers. Dus laten ze horen hoe je het best met synthesizers en studio apparatuur zou moeten omgaan.
Hmmmm in de titel staat duidelijk djmix dus.......en van mij mogen ze, open ik gewoon weer een nwe.....ben de moeilijkste niet...en trouwens ik vervuil niet hun server dat ik ruimte, qua data, inneem......en zo te zien vinden een heleboel mensen het leuk.......in 1 dag meer dan 30 downloads....dus 30 blije mensen
dat maakt mij dan weer blij......maar eh heb jij hem al gedowned?@ Barno
maar hey die eerste 3 platen zijn uit 1990 hoor....das best oud en net op de rand van hiphouse en house duzzz mag best......
@ Xpres ik znap m geheleX......hier ga ik harder van uit me dak dan een stamper van ach noem eens een hKoor gek.

zal morgen ofzo een vervolg mix draaien....dus waar deze ophoudt en dan verder......ik heb hier nog bakken vol met die shizzle..zal dan wel iets minder acid inzitten en meer de oldstijl opzoeken.......