Sorry, the free service is at full capacity.
Please try later or upgrade to sendspace Max™ to enable guaranteed slots and instant, fast downloads.
die bedoelde ik dus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, the free service is at full capacity.
Please try later or upgrade to sendspace Max™ to enable guaranteed slots and instant, fast downloads.
en vooral met grote bestanden rond de 100 mb duurt het dan te lang waardoor mensen hem gaan afbreken..
Dat geldt meestal ook voor sites als Sendspace, als je daar zonder betaald account dingen download wordt je ook afgeknepen. Ik had op de download van Septic maar 300-400kbps. En waarschijnlijk omdat ik die gedownload heb, kom ik er voor deze download vandaag niet meer in...

Hey, leuke set!
Ik ben er met plezier naar aan het luisteren nu, zo even op men ipod zetten!![]()

Hij is leuk ja, ik ben hem in de auto aan het draaien en ik krijg er wel een beetje een San Andreas gevoel bij![]()
Ik vinnem lekkerrrr![]()

maar dan bedoel je eigenlijk 1/11e van alle radio stations in GTA SA, nl deze:Hij is leuk ja, ik ben hem in de auto aan het draaien en ik krijg er wel een beetje een San Andreas gevoel bij![]()

Hij is leuk ja??? Nounou enne wat bedoel je met SanAndreas gevoel????

![]()
Speelt zich af begin jaren '90 en heeft een radiozender waar ze allemaal 90'er jaren house & acid draaien (SF-UR). Ik heb dat spel echt gruwelijk veel gespeeld (en SF-UR was mijn favoriete zender), dus als ik dan op een zonnige dag aan het rijden ben met dit soort muziek in de auto, dan krijg ik daar het "San Andreas" gevoel bij
-edit- wat 6trak zei
en als die begon te vervelen dan was er nog Bounce FM met de Funktapus (George Clinton)dus als ik dan op een zonnige dag aan het rijden ben met dit soort muziek in de auto, dan krijg ik daar het "San Andreas" gevoel bij![]()