[djmixes] DoorDenDerenDanMaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en vooral met grote bestanden rond de 100 mb duurt het dan te lang waardoor mensen hem gaan afbreken..

Dat geldt meestal ook voor sites als Sendspace, als je daar zonder betaald account dingen download wordt je ook afgeknepen. Ik had op de download van Septic maar 300-400kbps. En waarschijnlijk omdat ik die gedownload heb, kom ik er voor deze download vandaag niet meer in...

Dat geldt meestal ook voor sites als Sendspace, als je daar zonder betaald account dingen download wordt je ook afgeknepen. Ik had op de download van Septic maar 300-400kbps. En waarschijnlijk omdat ik die gedownload heb, kom ik er voor deze download vandaag niet meer in...

Okee ach probeer het anders morgen nog even......en anders fik ik hem wel en gaat ie met de post mee......no problemos....

ps je had me al 2x 629 en 1x 675 doen toekomen.

Een leuk nieuwtje.....

Ik werd net benaderd door Ro9 die mijn mix aan zijn maat Jack Ohm had laten horen. Die vindt het een geinig mixje en gaat de mix waarschijnlijk aankomende zaterdag uitzenden in zijn radioshow op http://www.303dance.nl/

Dus voor al degene die de mix nog niet hebben gehoord of een download snelheid hebben van een slak op lijm, dan is zaterdag je kans om DenDer in de mix te horen.

Mijn dank gaat bij voorbaat uit naar Ro9. Thnx dude.:mega:

Hey, leuke set! :)
Ik ben er met plezier naar aan het luisteren nu, zo even op men ipod zetten! :D

Hij is leuk ja, ik ben hem in de auto aan het draaien en ik krijg er wel een beetje een San Andreas gevoel bij :)

Hij is leuk ja, ik ben hem in de auto aan het draaien en ik krijg er wel een beetje een San Andreas gevoel bij :)
maar dan bedoel je eigenlijk 1/11e van alle radio stations in GTA SA, nl deze:

362_gtasa_sfur.jpg

met Hans "homo" Oberlander nutuulk... :D

Hij is leuk ja??? Nounou enne wat bedoel je met SanAndreas gevoel????

gta_san_andreas_cover.jpg

Speelt zich af begin jaren '90 en heeft een radiozender waar ze allemaal 90'er jaren house & acid draaien (SF-UR). Ik heb dat spel echt gruwelijk veel gespeeld (en SF-UR was mijn favoriete zender), dus als ik dan op een zonnige dag aan het rijden ben met dit soort muziek in de auto, dan krijg ik daar het "San Andreas" gevoel bij :)

-edit- wat 6trak zei

Laatst gewijzigd:
gta_san_andreas_cover.jpg

Speelt zich af begin jaren '90 en heeft een radiozender waar ze allemaal 90'er jaren house & acid draaien (SF-UR). Ik heb dat spel echt gruwelijk veel gespeeld (en SF-UR was mijn favoriete zender), dus als ik dan op een zonnige dag aan het rijden ben met dit soort muziek in de auto, dan krijg ik daar het "San Andreas" gevoel bij :)

-edit- wat 6trak zei

Aahh okee ikke snap....ben geen gamer namelijk. Ik heb geeneens een gamecomputer......

Dit is het betere werk! :okdan:

Vanaf 16:10 is trouwens en niet Lick My Boots.

Dit is het betere werk! :okdan:

Vanaf 16:10 is trouwens Dica War en niet Lick My Boots.

Thnx man :okdan: en ja dat dacht ik eigenlijk wel maar wist het niet zeker ewn ik had geen zin om op te staan en te luisteren of het de juiste was.....maar thnx voor de verbetering.:halleluja:maffia:

even zo uit m'n hoofd tracks van: Andreas Kramer, A.Paul, Guy McAffer, Stephan en Vincent de Wit, Seema, O.B.I.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back