[djmixes] DoorDenDerenDanMaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Stevig setje:D (bijna hardcore)

Ik weet dat het stevig is maar hardcore is het zeker niet....okee aan het einde wordt er geile hardtechno gedraaid maar zeg dat niet tegen een technoliefhebber dat dat h-core is.....Raphie toch!!!:geslaagd:

Maar dit soort techno kom je gewoon tegen hoor op bv Awakenings....

Ik weet dat het stevig is maar hardcore is het zeker niet....okee aan het einde wordt er geile hardtechno gedraaid maar zeg dat niet tegen een technoliefhebber dat dat h-core is.....Raphie toch!!!:geslaagd:

Maar dit soort techno kom je gewoon tegen hoor op bv Awakenings....
Nee, tuurlijk geen echte hardkoor, maar 3 laatste 3 tracks "denderen" flink door :okdan:

wel lekker, die hardere techno, vind dat soort stampers rond de 140 ook wel lekker (jij zit daar volgens mij al op de 150+) :D

Nee, tuurlijk geen echte hardkoor, maar 3 laatste 3 tracks "denderen" flink door :okdan:

wel lekker, die hardere techno, vind dat soort stampers rond de 140 ook wel lekker (jij zit daar volgens mij al op de 150+) :D

idd ik begin deze set al rond de 142 en dat bouwen we dan op tot techno mayhem aan het eind.:duivels:

Maar :okdan: dat je hem lekker vindt.

Ik geef deze even een ochtend schopje.......kick..

Yawgmoth heeft mijn beide threads samengevoegd en
voortaan zal ik links naar m'n mixen in deze thread plaatsen......

het mag eigenlijk niet maar de mods staan het oogluikend toe:smeris:

thnx! Deze was me nog niet eerder opgevallen.
Leuke trackies van 1990 - 1995, waar ik tussen 12 en 17 jaar was en heb ik er leuke herinneringen aan overgehouden :)
Ook door die tjilpende acid lijntjes krijg ik toch behoorlijk zin in een 303 bakkie (eerder een kloon, want een tb-303 vind ik persoonlijk wat overpriced)

Thanks for sharing! :okdan:

thnx! Deze was me nog niet eerder opgevallen.
Leuke trackies van 1990 - 1995, waar ik tussen 12 en 17 jaar was en heb ik er leuke herinneringen aan overgehouden :)
Ook door die tjilpende acid lijntjes krijg ik toch behoorlijk zin in een 303 bakkie (eerder een kloon, want een tb-303 vind ik persoonlijk wat overpriced)

Thanks for sharing! :okdan:

No prob....staat trouwens ook nog een link naar een stevige techno maaltijd mix in de thread mocht je daar ook interrese in hebben...enne vertel het voort.....vooral naar boekers etc :D gewoon keiharde spam dit.:)

Ik heb ze nu beide meerdere keren gehoord. Ik vind ze vet! Wanneer kunnen we de volgende verwachten? :D

Veel plezier ermee en thnx :okdan:

Deze mix is het lekkerste op een lekkere zondagmiddag uitchillen....dikke diepe techno shit met even snel uit mijn hoofd tracks van Sven Väth (vette Swen), A.Paul, Kiko, Adam Beyert etc......
Ik ga ff die playlist schrijven......

Hebbie die playlist nou nog niet af?

Zo moeilijk kan het toch niet zijn want voor mijn gevoel hoor ik hooguit 3 verschillende platen, hoewel het ook 1 plaat met meerdere thema's zou kunnen zijn.

Ik vind de techniek in deze mix beter maar hij is minder spannend.

:D en drie platen?.....dan luister je niet goed het zijn er minimaal vier en daar draai ik dan de A en daarna de B kant van.....;)

Maar deze mix moet je ook niet vergelijken met die andere....zijn twee verschillende soorten dance die imo anders gemixt moeten worden....
Die oldschool is meer cutten en dit is meer layeren.

Maar smoke maar eens een dikke ploffer en dan luisteren...:doei: :D

Oja en hoe zit het nou met die Jack Ohm? Is ie la verhuisd en had ie die mix nou nog gedraaid?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back