Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stevig setje(bijna hardcore)

Downloading...

same here...
Maar alvast bedankt...
..voor o.a. de mee komende Partypoker sites...![]()
Nee, tuurlijk geen echte hardkoor, maar 3 laatste 3 tracks "denderen" flink doorIk weet dat het stevig is maar hardcore is het zeker niet....okee aan het einde wordt er geile hardtechno gedraaid maar zeg dat niet tegen een technoliefhebber dat dat h-core is.....Raphie toch!!!
Maar dit soort techno kom je gewoon tegen hoor op bv Awakenings....

Nee, tuurlijk geen echte hardkoor, maar 3 laatste 3 tracks "denderen" flink door![]()
wel lekker, die hardere techno, vind dat soort stampers rond de 140 ook wel lekker (jij zit daar volgens mij al op de 150+)![]()

thnx! Deze was me nog niet eerder opgevallen.
Leuke trackies van 1990 - 1995, waar ik tussen 12 en 17 jaar was en heb ik er leuke herinneringen aan overgehouden
Ook door die tjilpende acid lijntjes krijg ik toch behoorlijk zin in een 303 bakkie (eerder een kloon, want een tb-303 vind ik persoonlijk wat overpriced)
Thanks for sharing!![]()
gewoon keiharde spam dit.

Eerste mix aan het downloaden.
Waar je mixes ook kan neerzetten zonder limiet is soundcloud. Zoals ik heb gedaan:
http://soundcloud.com/ytsek/sets
![]()
Rangdiedangdieboemdiedang doe denderdenderdang,
het betere stamp werk!

Hebbie die playlist nou nog niet af?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn want voor mijn gevoel hoor ik hooguit 3 verschillende platen, hoewel het ook 1 plaat met meerdere thema's zou kunnen zijn.
Ik vind de techniek in deze mix beter maar hij is minder spannend.
en drie platen?.....dan luister je niet goed het zijn er minimaal vier en daar draai ik dan de A en daarna de B kant van.....