Dangerouxxx

ROCK ON! Ik vind hem lekker vet en rough-edged, precies waar ik van houd bij rock :D

Beetje repetitief wel misschien... Het einde ( vanaf 3:08 ) vind ik het mooiste stuk.

Overigens, synthforum laat alle bijlagen tot max 4 MB gaan, BEHALVE de mp3! Die mag tot 9,77 MB! Dat misverstand lijkt hier vaker op te treden. De oplossing is goed naar het Beheer Bijlagen venstertje kijken, de bovenste tig voorbeelden zijn idd 4 MB maar MP3 niet :D

BeheerBijlagen.jpg

BTW voor een mijns inziens zeer fijne web player (swf) check www.longtailvideo.com. Moet je wel zelf effe ergens je MP3'tjes hosten (maar dat moet tegenwoordig geen probleem meer zijn toch?), maar die player is zeer customizable en heeft ook geen last van limieten en zo, en je kunt gewoon zelf een playlist in elkaar draaien in een xml bestandje. Hoe soepel!

Hee thanks! Ja het kutte is, ik vind het gewoon fijner om het allemaal op myspace te houden en gewoon proberen daar dan maar het beste uit te halen. Moet een keertje lukken! ;)

Misschien moet je hem minder plat af-fabrieken zodat hij meer dynamiek heeft. Daarmee maak je het echt af den'k. :)

Back