SadBunny
3 cm buiten het universum
@ Hermax > Als je het vergelijkt met de eerste poging aan het begin van deze thread is 'ie echt tien keer beter gelukt. Geef hem een beetje slack - het is een in orde poging. Als hij nou in dit tempo blijft verbeteren kan het alleen maar de goede kant op gaan toch?
Het is nou in ieder geval veel beter afgemixt dan in het begin.
@ Gitarken > Ja, ik heb een computer met geluid gevonden
Hij is wel veel beter dan de eerste, vooral qua geluidskwaliteit. Ik ben het wel met Hermax eens dat 't een beetje langdradig is. De eerste versie had wel zeker meer pit, dat mag er best terug bij. En ik ben ook benieuwd waar je de vocals gaat laten.
En ach, in orde, in orde... 't Kan natuurlijk altijd beter
Maar ik zou zeggen, als je tevreden bent met deze track in de zin dat je hem zo hebt als je hem ongeveer had willen hebben? Niet te veel tijd in stoppen om deze op te poetsen, lekker aan een nieuw project beginnen, en een beetje peper in den reedt
Zorg in ieder geval inderdaad voor een drum die goed op ritme is en een vette groove heeft. Of een bas. Iets laags dat het nummer kan dragen. Dan kan de rest lekker 'kwelen'. Althans dat zou ik proberen.
EN SLUIT DIE MIKE AAN!
Het is nou in ieder geval veel beter afgemixt dan in het begin.@ Gitarken > Ja, ik heb een computer met geluid gevonden
Hij is wel veel beter dan de eerste, vooral qua geluidskwaliteit. Ik ben het wel met Hermax eens dat 't een beetje langdradig is. De eerste versie had wel zeker meer pit, dat mag er best terug bij. En ik ben ook benieuwd waar je de vocals gaat laten.En ach, in orde, in orde... 't Kan natuurlijk altijd beter
Maar ik zou zeggen, als je tevreden bent met deze track in de zin dat je hem zo hebt als je hem ongeveer had willen hebben? Niet te veel tijd in stoppen om deze op te poetsen, lekker aan een nieuw project beginnen, en een beetje peper in den reedt
Zorg in ieder geval inderdaad voor een drum die goed op ritme is en een vette groove heeft. Of een bas. Iets laags dat het nummer kan dragen. Dan kan de rest lekker 'kwelen'. Althans dat zou ik proberen.EN SLUIT DIE MIKE AAN!

Ik hoop dat de mike bevalt.