Motif XS Keys vs Rack

Ik heb zelf deze aangeschaft:
(klik)
Dat granulair set leek mij ook wel gaaf, maar ik vond hem nogal prijzig. Kun je eens een demootje uppen zoals jij hem gebruikt? (hoeft geen track te zijn of zo)

Ik vind dat ook behoorlijk duur, bovendien vind ik het veel leuker om zelf geluiden te maken. Toen ik net mijn Virus had heb ik ook via "deze of gene" een aantal soundbanks gekregen, maar in de praktijk gebruik ik daar helemaal niets van.

Al is het natuurlijk wel altijd een uitstekende basis om op verder te borduren.

Hij is ook duur, ik heb hem samen met een vriend aangeschaft. Is het nog maar de helft. En met de lage dollar valt het dan wel mee. Ik zou (achteraf) er ook de volle mep voor over hebben gehad. De demo's die er bij staan geven een goed beeld van de sterke punten, daarnaast zitter er nog wat 'normalere' geluiden bij die ook erg mooi zijn.

Deze soundset gaat vergezeld voor zo'n 100mb aan 'granular' samples, die je ook niet even zelf maakt.

Ik heb trouwens ook deze die ik erg de moeite waard vind. Geluiden die wat makkelijker in een muzikale context te gebruiken zijn. Aangekleed met samples, luister naar de demo's om een goede indruk te krijgen.

Het wordt de Motif XS7 en ik ga hem overmorgen ophalen :okdan:

Hee, gefeliciteerd! Ga je geen spijt van krijgen! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet toch even moet pielen met het apparaat. Heerlijk! :okdan:

Back