Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hij is heel mooi maar had nog mooier gekund als hij het groefje rondom het display schoon had gemaakt![]()

ik ben helemaal voor synthpr0n etc maar een 707 blijft gewoon 1 van de sufste drumbakken die roland ooit heeft gemaakt. magtie er nog zo netjes uitzien.![]()

dat vond ik ook altijd...
totdat ik er eentje kocht
707 is perfect te gebruiken als triggeroutput
de interface werkt imo veel fijner dan van de 626
de 505 schopt het meest kont van heel de TR serie
voor een 505 moet je er geld bijkrijgen![]()
Met alle respect maar ik vind het wel een gedrocht... ik hou sowieso niet van mods en als het toch moet dan liefst extern uitgevoerd.Van de andere kant.. wat moet je anders met zo'n 505... standaard is dat echt bocht...

eens...ik hou sowieso niet van mods en als het toch moet dan liefst extern uitgevoerd.
en nog eens...zo'n 505... standaard is dat echt bocht...
dat grid en die volume sliders wegen eigenlijk niet op tegen de mogelijkheden alle die de 626 aan boord heeft, t'is de modernste TR (qua midi). meeste sounds ook qua alle TR's (alleen dan wel weer heel iets minder van quali maar ach, sommige mensen halen over dikke drumsounds ook net zo hard een bitcrusher dus waar hebben we het overde 626 is qua mogelijkheden en geluiden uitgebreider dan een 727 maar een 727 lijkt me veel overzichterlijker werken dan een 626.
)Hoe is zo'n 525 eigenlijk? Je ziet ze niet zo vaak voorbij komen.
Deze is ook wel mooi gemod: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=320356001577
Nogmaals, als ik iets gemod wil (laten doen), wil ik ook het origineel.