Nieuwe TR 707

Otlen

Lid
Dit is wel een hele mooie TR-707:

Wel aan de prijs :(

Waren die destijds zo wit? Die van mij is meer geel....

Hij is heel mooi maar had nog mooier gekund als hij het groefje rondom het display schoon had gemaakt :eureka:

nou plastic brengt blijkbaar heel wat op in tijden van recessie ;)

maar dan heb je hem wel mint en kan je hem in en vitrine zetten en er de blits me maken op feesten en partijen. :mega:

mar ziet er wel erg mooi uit, dat moet ik toegeven.

Hij is heel mooi maar had nog mooier gekund als hij het groefje rondom het display schoon had gemaakt :eureka:

inderdaad, ik zie hem nu ook zo'n ranzig/zweet/poepgaatjes/rim-randje...
of kan natuurlijk ook stof/vet/vuil zijn al vermoed ik van niet :maffia:

Hij is natuurlijk ook wel mooi gefotografeerd he, witte muren in de woonkamer, licht bankstel en die groene plant contrasteert er mooi bij.

ik ben helemaal voor synthpr0n etc maar een 707 blijft gewoon 1 van de sufste drumbakken die roland ooit heeft gemaakt. magtie er nog zo netjes uitzien. ;)

dat vond ik ook altijd...
totdat ik er eentje kocht :D

707 is perfect te gebruiken als triggeroutput
de interface werkt imo veel fijner dan van de 626

de 505 schopt het meest kont van heel de TR serie
voor een 505 moet je er geld bijkrijgen :P

Deze (broertje van 707) is ook wel mooi:

attachment.php

Attachments

• KL707-1.jpg
    KL707-1.jpg
    144,6 KB · Bekeken: 137
dat vond ik ook altijd...
totdat ik er eentje kocht :D

707 is perfect te gebruiken als triggeroutput
de interface werkt imo veel fijner dan van de 626

de 505 schopt het meest kont van heel de TR serie
voor een 505 moet je er geld bijkrijgen :P

BS 505 kixzzzzz azzzzzzz helemaal als je hem verbouwd......

http://www.circuitbenders.co.uk/forum/index.php/topic,883.0.html

Vooral die volume controle is erg vet......je kan hem helemaal dicht draaien maar helemaal open overstuur je hem......die beats zijn zeker dope dan ineens......

Hey dat is die van Dender... ;) Met alle respect maar ik vind het wel een gedrocht... ik hou sowieso niet van mods en als het toch moet dan liefst extern uitgevoerd.

Van de andere kant.. wat moet je anders met zo'n 505... standaard is dat echt bocht...

Nah voor zo'n cheap ass ding kan je beter alles erop bouwen.....de geluiden gaan er echt op voorruit met die mods en ik gebruik m ook bij live optredens.....als je dan alles extern maakt loop je helemaal zo te slepen....en daarbij met externe kabels zal je net zien dat het dan ineens vreemd of niet doet.....heb je bij deze niet alles in 1 box.........en eigenlijk zijn alleen die volume mods nuttig....misschien nog wat schakelaars erbij met bends maar geen patchbay's meer voor mij.....

Deze 727 is imo normaal geprijsd
denk dat deze er ook niet langer dan week op t forum te koop zal staan :)

als alternatief voor een 727 heb ik destijds voor 50eur. een 626 gekocht
de 626 is qua mogelijkheden en geluiden uitgebreider dan een 727 maar een 727 lijkt me veel overzichterlijker werken dan een 626.

@Dender
ik ben zelf niet zo van het solderen en zeker niet voor het zelf aanbrengen van mods.
van Falafiebels heb ik es een poosje z'n gemodde/gebende 707 geleend
het was niet echt mijn ding... imo veel te weinig controle over de bend's/mods
ondanks dat de display controller van mijn 707 kapot is en ik de 707 van Falafiebels voor 75eur kon overnemen heb ik het toch maar niet gedaan.

@Kalusi
imo kunnen mods beter intern worden aangebracht dan extern.
de kans dat externe mods kapot gaan is groter dan bij interne
denk aan kabelbreuk of iets in die richting

ik hou sowieso niet van mods en als het toch moet dan liefst extern uitgevoerd.
eens...
zo'n 505... standaard is dat echt bocht...
en nog eens...

maar of een mod bijdraagt om er dan wel wat van te maken... tsja...

de 626 is qua mogelijkheden en geluiden uitgebreider dan een 727 maar een 727 lijkt me veel overzichterlijker werken dan een 626.
dat grid en die volume sliders wegen eigenlijk niet op tegen de mogelijkheden alle die de 626 aan boord heeft, t'is de modernste TR (qua midi). meeste sounds ook qua alle TR's (alleen dan wel weer heel iets minder van quali maar ach, sommige mensen halen over dikke drumsounds ook net zo hard een bitcrusher dus waar hebben we het over :D)

Back