Nieuwe TR 707

Hoe is zo'n 525 eigenlijk? Je ziet ze niet zo vaak voorbij komen.
ik denk qua sound ongeveer gelijk aan die van de 828 en 929... allemaal VA ook, te vet gewoon weet je...

attachment.php

jeukende jeuz wat lilluk...

Attachments

• 707mod.jpg
    707mod.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 125
ik denk qua sound ongeveer gelijk aan die van de 828 en 929... allemaal VA ook, te vet gewoon weet je...

Je heb m ook in VST trouwens...en zelfbouw pakket van IDHN. De 5252...zet die naast de 9090 dan heb je een vette shizzle:dj:

een 525 :confused: nou zal ik hem inkoppen dan.......

en wat betreft die 707....nou is het wel weer ineens mooi dat het in da box is... :confused:

ik snap jou niet helemaal......
Hey, je was zeker vroeg wakker vanmorgen ;) Enne... troost je, ik snap mezelf soms ook niet helemaal...

Zoals ik net zei, als ik een gemodde zou willen, dan wil ik ook een originele hebben. En zoals ik ook zei, modden (vooral intern) vind ik zonde, maar voor zo'n 505 waar je toch niets anders mee kunt valt het wel mee.

Vergeet de 323 (Bootsy Bassline) niet... (was dat niet ook een auto?)

Wat bedoel je met originele gemodde???

En als je mod dan ben je toch met het intern bezig??? Nee moeilijk lopen gaan doen met een d-sub connector en dan nog een los doosje erbij wat alle kanten opslingert als je aan de knoppen wil draaien...handig!!!

Als ik de verhalen lees van mensen die de Analogue Solution mods hebben op hun 606 zeggen bijnaq allemaal dat het bagger is met een extern doosje met een flatcable naar de 606........het beste is gewoon 1 case....net als die 707 die je net aanhaalde.....

Ik heb zelf geen gemodde versies dus ik weet niet wat de nadelen zijn van externe boxjes, makes sense wat je zegt dat het extra storingsgevoelig is.

Ik bedoelde niet "originele gemodde" (dat is een contradictio in terminis). Ik bedoelde als ik ergens een gemodde versie van wil hebben, wil ik ook een origineel exemplaar (een ongemodde van hetzelfde type dus) hebben.
Bijv.: Als ik 2 TB-323 zou hebben, zou ik er wellicht ééntje om laten bouwen naar een devilfish (of iets dergelijks). Maar als ik er slechts 1 zou hebben zou ik er niet aan denken.

Laatst gewijzigd:
Ahhh okee.......nu ikke snap beetje meer.... maar ik heb 2x een 505.....1 gemodderde en nog 1 gemodderde...oja en nog een originele maar die doet het niet......:biertje:

Ahhh okee.......nu ikke snap beetje meer.... maar ik heb 2x een 505.....1 gemodderde en nog 1 gemodderde...oja en nog een originele maar die doet het niet......:biertje:
Heb je die beide zelf gemodderdender?

Terug van de tak op de hak :D: Hij ging trouwens weg voor € 354... dat is toch heel wat voor een 707... ik heb mijn 707+727 samen voor minder gekocht.

Ik heb hier nog een gratis 505 bendet sample pack.....wel ff knippen hier en daar....dus bij interesse ff meelen.

Je hebt echt een gaatje in je hoofd als je meer dan 200 euro betaalt voor een 7x7. Je koopt nog zoveel digitale bakken uit die tijd voor 100 euro of minder, en dat zijn vaak bakken die destijds allemaal even gewild waren. Klink je nog eens anders ook.

Je hebt echt een gaatje in je hoofd als je meer dan 200 euro betaalt voor een 7x7. Je koopt nog zoveel digitale bakken uit die tijd voor 100 euro of minder, en dat zijn vaak bakken die destijds allemaal even gewild waren. Klink je nog eens anders ook.

hier sluit ik me mee aan. 300 - 350.. gekkenhuiswerk. :stupid

over modden heb ik al genoeg gezegt...dus daar laat ik me niet meer over uit :). Sommige pro, sommige don't...ieder zijn ding.

@Dender:
Wel veel pats met je 505 maar ik heb dat ding hier voor mijn neus gehad, en ik zou (nu je hem weer terug hebt) eerst die pots eens gaan omdraaien!!. Je als moddereter/reperateur voordoen en de pots verkeerdom aansluiten staat niet erg chique....maar wel je signature erop plakken :bekdicht:;)

Voordeel van de 7x7 zijn de schuifjes, vind ik, voor de rest..ach..leuk..

De 505 (die ik heb, nee gewoon orgineel, ik schaam me niet) vind ik wel geinig hoor; vooral als je 'm door effecten gooit. Best leuk voor erbij af&toe.

ik heb 2x een 505.....1 gemodderde en nog 1 gemodderde...
t'iz wel allemaal digitaal he... pas maar op ;)

Voordeel van de 7x7 zijn de schuifjes, vind ik, voor de rest..ach..leuk..
maar de geluiden zijn erg geinig en dat zijn die van de 505 (standaard) eigenlijk heel erg beslist toch niet, dat valt meer in de kuttogorie keytek drumdoosjes waarbij het grootste nadeel de ontbrekende individuele outs is...

De 505 (die ik heb, nee gewoon orgineel, ik schaam me niet) vind ik wel geinig hoor; vooral als je 'm door effecten gooit. Best leuk voor erbij af&toe.
tsja, met effecten kan je zelfs de meest afthanse ongein verhullen nutuulk :D

over modden heb ik al genoeg gezegt...dus daar laat ik me niet meer over uit :). Sommige pro, sommige don't...ieder zijn ding.

@Dender:
Wel veel pats met je 505 maar ik heb dat ding hier voor mijn neus gehad, en ik zou (nu je hem weer terug hebt) eerst die pots eens gaan omdraaien!!. Je als moddereter/reperateur voordoen en de pots verkeerdom aansluiten staat niet erg chique....maar wel je signature erop plakken :bekdicht:;)

A: ik heb m niet terug
B: ik heb geprobeerd de draden om te draaien toen werkte de mod niet (dus CW vs. CCW)....hoe dat kwam al sla je me dood.....
Dus om me nou ineens openlijk aan de schandpaal te nagelen gaat wel erg ver......

En heb jij die draden dan nu goed erop gezet meneer commentaar? Had je wat over mij te zeggen hety enige wat ik continue van jou lees is commentaar en meestal negatief commentaar. Dus jij bent nu de eerste die op mijn negeerlijst komt. :kont:

Laatst gewijzigd:
tr626 is de cheapas bomm
aanrader voor weiinig geld = rx5 yamaha beetje tr707/727 triggers in / uit schuiven 24 sounds ofso en diep per step te proggen decay over velocity enso
kost soms 50+ eu

boss 670 ook digital erg leuk
goede interface tegelijk voor drums proggen

Back