Bcr 2000 of Uc33e

GijsH

Stamgast
Ik ben van plan om een midi controller te kopen nu was men vraag wat de beste zou zijn de Bcr 2000 of de Uc33e.

Als je ook faders wilt gebruiken dan de UC, wil je alleen maar rotaries dan de BCR.

De BCR heeft wel een erg goede prijs kwaliteit verhouding. 1 van de betere producten die behringer ooit op de markt heeft gebracht.

als je stampmuziek gaat maken zou ik niet voor de UC gaan, een aantal pots van mijn nieuw gekochte UC werden al vrij snel gaar...

ga je geen distortion/filter/glitch 180bpm+ dingen doen... dan zou ik wel voor de uc gaan. :D

als je stampmuziek gaat maken zou ik niet voor de UC gaan, een aantal pots van mijn nieuw gekochte UC werden al vrij snel gaar...

ga je geen distortion/filter/glitch 180bpm+ dingen doen... dan zou ik wel voor de uc gaan. :D

ik zie het verband niet echt, je gaat toch niet stampen op je gear?

ontopic, uc is wel iets kleiner wat een voordeel kan zijn. BCR is al met al toch vrij lomp. Ik heb alleen een bcr die af en toe echt stof loopt te happen (letterlijk, omdat ik een remote zero heb). Het stof gaat niet tussen de encoders zitten, ff een doekkie eroverheen en hij is weer schoon. Kwa betrouwbaarheid scoort de bcr in ieder geval dus zeer goed.

Yup,

persoonlijk vind ik die UC maar een frut dingske :P

de mogelijkheden van de BCR zijn ook uitgebreider :)

om nog maar niet te spreken van de hele lichtshow die je ermee kan maken :P

grtz! & suc6!

nee je gaat idd niet stampen op je gear, maar als je keihard gaat kickfilterfreaken op een hoog tempo vinden je uc33e potmeters dit niet rielekst.

Back