Ambient track

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
EMBO_28-6.jpg

track
enjoy!

krijg m niet doorgelinkt...is mn pc nou zo erg:kont: ?

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Eeeehhhhh??????? Ook niets....

hmmmm. wordt toch tijd voor een andere ftp server :(. Ik ga 'm even verplaatsen.

Netjes! Klinkt een beetje alsof je naar een spookhuisversie van de theme song van Mondey Island 3 of 4 luistert doorheen een rioolbuis :D

hijs leuk, mis af en toe misschien nog echt een iets atmosferische sound of iets FX achtigs, ieys wat t "gewicht" geeft zegmaar

Klinkt lekker, maar..
...mis af en toe misschien nog echt een iets atmosferische sound of iets FX achtigs, ieys wat t "gewicht" geeft zegmaar
...hier zou weleens wat in kunnen zitten.

Vond m heel goed. Ik kreeg er kippenvel van tijdens t luisteren. Heerlijk rustig, deed me denken aan Biosphere (Geir Jenssen), nou dat is voor mij wel een van de de meesters in dit genre. Als je aan mij vraagt verder op of aanmerkingen kan ik alleen zeggen als ambient je ding is luister eens naar die Biosphere. Ik ga je scherper in de gaten houden iig......

Laatst gewijzigd:
hijs leuk, mis af en toe misschien nog echt een iets atmosferische sound of iets FX achtigs, ieys wat t "gewicht" geeft zegmaar

Heb ik ook een beetje idd, en/of iets qua subbas ofzo?

verder :baco: !

Een erg fijne track. De stemsample is goed gekozen en past goed bij de algemene sfeer. Aanvankelijk komt ie naar mijn mening iets te hard/droog in maar na verloop van tijd ligt ie lekkerder in de mix. Ik kan me de biosphere associatie oa hierom goed begrijpen, ik hoor er nog een vleugje autechre 1994 in maar dat terzijde, de track voelt "eigen" aan. Een langzamere versie van deze track zou het denk ik ook goed doen als soundtrack van 77 million paintings.

Bedankt voor de reacties allemaal! :okdan:

Ik heb geprobeerd er wat kleine geluidjes er in te 'verstoppen', en geen al te nadrukkelijke dingen te gebruiken. Ik wou het wat minimaal houden, dat is natuurlijk niet iedereen z'n smaak.

Vond m heel goed. Ik kreeg er kippenvel van tijdens t luisteren. Heerlijk rustig, deed me denken aan Bioshere (Geir Jenssen), nou dat is voor mij wel een van de de meesters in dit genre. Als je aan mij vraagt verder op of aanmerkingen kan ik alleen zeggen als ambient je ding is luister eens naar die Biosphere. Ik ga je scherper in de gaten houden iig......
Thanks man! Vergelijking met Biosphere beschouw ik als een groot compliment! :) De track was vooral geinspireerd op het album Shenzou.

Een erg fijne track. De stemsample is goed gekozen en past goed bij de algemene sfeer. Aanvankelijk komt ie naar mijn mening iets te hard/droog in maar na verloop van tijd ligt ie lekkerder in de mix. Ik kan me de biosphere associatie oa hierom goed begrijpen, ik hoor er nog een vleugje autechre 1994 in maar dat terzijde, de track voelt "eigen" aan. Een langzamere versie van deze track zou het denk ik ook goed doen als soundtrack van 77 million paintings.
Tof, dank je! Het sampletje aan het begin is inderdaad iets te droog, dat kan ik nog even aanpassen.

Back