Cursus Hardcore produceren, les door artiesten - animocheck

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey,

Ik heb ook zeker intresse! (Vooral in wat compressie trucs en het maken van Hardstyle kicks/leads).

Enige probleem voor mij is eigenlijk de afstand die ik dan wekelijks zou moeten overbruggen (Woon in het zuiden van Noord-Brabant).

Hey Niel,

Is er al het 1 en ander bekent over op welke data dit allemaal plaats gaat vinden??Ik moet natuurlijk dit jaar ook nog de nodige feestjes pakken dus de cursus moet dan wel in het financiele plaatje passen:D
Laat me ff wat weten zodat ik cash achter de hand ken houden...

Mzzl Simon

Wow, cool dit Niel!!! Had mezelf graag aangemeld, maar momenteel heb ik tot januari echt geen tijd. Als er daarna nog wat wordt georganiseerd... :)

Is het een idee om de lessen als tutorial na afloop online te plaatsen?

De mailing met inschrijfformulier is net de deur uit, dus check je inbox!

Kan je mij ook 1 sturen. Ik ga wel komen , lijkt me wel leuk om men kennis wat te verbreden. Kan er alleen maar beter van worden.:okdan:

btw. kan je cubase 5 ook tegen prijsje krijgen dan? Het volledige pakket niet essential hé.
Werk nu al jaren met sx 3 maar wil toch overstappen naar 5. Of mss die upgrade? kost minder dan d8 ik. :D

Laatst gewijzigd:
Ik heb er geen ontvangen, ook nog graag 1 naar mij: martijn [de staart van een aap] bogaard [dan stop je er een puntje tussen] eu

Kan je mij ook 1 sturen. Ik ga wel komen , lijkt me wel leuk om men kennis wat te verbreden. Kan er alleen maar beter van worden.:okdan:

btw. kan je cubase 5 ook tegen prijsje krijgen dan? Het volledige pakket niet essential hé.
Werk nu al jaren met sx 3 maar wil toch overstappen naar 5. Of mss die upgrade? kost minder dan d8 ik. :D

Dat kan, maar ik heb je gegevens niet, je staat niet in de mailinglijst namelijk.
Pb ze even dan stuur ik je de mail na smaen met die van martijn B
Martijn> je stond in de verzendlijst, check je antispamfilters.
info ed audionetwork poent en ell

Ook is hier meer te lezen, als je een verzoek hebt ingediend.
http://partyflock.nl/flock/12855:Audio_Network_Informatie_over_cursussen_en_workshops.html

Laatst gewijzigd:
Ik heb ook niets ontvangen (wel je vragenlijst in het begin) (siebepol [monkeytail] hotmail [punkt] com

Hey, die bootcamps zullen die er in 2010 ook gewoon zijn?

Ik heb zeker weten intresse maar wil dan gelijk met mijn nieuwe laptop daarheen.
(Zodat ik goed mee kan).

Maar de aanschaf van deze laptop zal pas in januari zijn ofzo...

idd, staat niet in de informatiebrief bij wat mee te nemen (laptop/midikeyboard etc.)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back