Zeg Rob hebben ze in Roosje ook een lekkere bank?
De backstage heeft 'n goeie bank.
Het pand zelf is 'n beetje verstopt tussen de huizen...
Maar mijn CS4 kunsten komen net ver genoeg om da te tekenen ;-P
Waar het lijntje stopt is de deur van de kleine zaal van Doornroosje.
Er is 'n binnenplaats waar je kan en mag parkeren... dus da moe goed komme! Bij de Texaco zit zo'n bakker ding waar ze ook vers belegde broodjes maken. En Delfino de pizza/shoarma man zit ook om de hoek.
Ik zorg voor bier, fris en koffie/thee.
Roken mag binnen in de rokersruimte.
Er staat zaterdag 'n stuk of 7 podium delen. Die zijn 1 bij 2 meter. Ik zet ze in het midden neer, zodat mensen aan 2 kanten gear erop kenne zetten.
Er is ook 'n beamer aanwezig, voor als mensen hun zelf gemaakte VST's kunnen tonen als ze willen. Er is GEEN rookmachine i.v.m. het rook alarm. Dus je snapt het al, je mag alleen in de rokers ruimte roken. Blowen mag ook in die ruimte. Verder mag je alles doen van mij, als je je rotzooi maar weer weg maakt!!!
Ik zal nog effe checken of ik van die polsbandjes ken regelen... niet dat vreemden mensen ineens met spulletjes gaan wandelen. Ik zie het niet zo snel gebeuren aangezien Doornroosje midden in 'n woonwijk ligt met dure huizen... en voor aan de straat zie je niet dat er achterin iets te doen is.
Hopelijk genoeg info...?!!?!?
Erik heeft het mooi getekend, dit is de google route. Die van Erik is denk ik sneller.
Nog een hint trouwens om het gebouw te vinden: let op een huis dat wat verder van de straat ligt en helemaal vol zit met graffiti...
En voor de vette hap: er zit een snackbar op het punt waar het spoor de Sint Annastraat kruist (zie mijn kaartje; in feite direct onder die cirkel-met-pijl).
. Ik heb de softpot voor de auduino nog steeds niet binnen helaas. Dus ik denk dat het een auduino met normale potmeter gaat worden.... Verder nog een zelfbouw distortion pedaal een electribe en een klein mixertje ofzo. En niet te vergeten de motu midi express xt die ik beloofd had (ideaal voor het syncen van een hoop bakken).