Synthforum meeting 11 juli 2009

Zeg Rob hebben ze in Roosje ook een lekkere bank?

De backstage heeft 'n goeie bank.

Het pand zelf is 'n beetje verstopt tussen de huizen...
Maar mijn CS4 kunsten komen net ver genoeg om da te tekenen ;-P

attachment.php

Waar het lijntje stopt is de deur van de kleine zaal van Doornroosje.
Er is 'n binnenplaats waar je kan en mag parkeren... dus da moe goed komme! Bij de Texaco zit zo'n bakker ding waar ze ook vers belegde broodjes maken. En Delfino de pizza/shoarma man zit ook om de hoek.

Ik zorg voor bier, fris en koffie/thee.

Roken mag binnen in de rokersruimte.

Er staat zaterdag 'n stuk of 7 podium delen. Die zijn 1 bij 2 meter. Ik zet ze in het midden neer, zodat mensen aan 2 kanten gear erop kenne zetten.

Er is ook 'n beamer aanwezig, voor als mensen hun zelf gemaakte VST's kunnen tonen als ze willen. Er is GEEN rookmachine i.v.m. het rook alarm. Dus je snapt het al, je mag alleen in de rokers ruimte roken. Blowen mag ook in die ruimte. Verder mag je alles doen van mij, als je je rotzooi maar weer weg maakt!!!

Ik zal nog effe checken of ik van die polsbandjes ken regelen... niet dat vreemden mensen ineens met spulletjes gaan wandelen. Ik zie het niet zo snel gebeuren aangezien Doornroosje midden in 'n woonwijk ligt met dure huizen... en voor aan de straat zie je niet dat er achterin iets te doen is.

Hopelijk genoeg info...?!!?!?

Erik heeft het mooi getekend, dit is de google route. Die van Erik is denk ik sneller.

attachment.php

Attachments

• Route.jpg
    Route.jpg
    392,2 KB · Bekeken: 117
  • Roosje.jpg
    Roosje.jpg
    657,5 KB · Bekeken: 122
De wi'k wel zeker, dat die van mij sneller is. ;) Nog een hint trouwens om het gebouw te vinden: let op een huis dat wat verder van de straat ligt en helemaal vol zit met graffiti... :D En voor de vette hap: er zit een snackbar op het punt waar het spoor de Sint Annastraat kruist (zie mijn kaartje; in feite direct onder die cirkel-met-pijl).

Die route midden over straat van vcovca kan ik trouwens niet heel erg aanbevelen - behalve als het stoplicht op rood staat, maar gezien de positie van die bus bijna midden op het kruispunt lijkt me dat hier niet het geval... :D

@Groene ridder: als je met de sneltrein uit Roosendaal komt, dan is lopen volgens mij net zo snel als wachten op je aansluting naar Heyendaal. Of de bus pakken natuurlijk, maar een hele strippenkaart voor één keer retour is best duur, en losse kaartjes kopen in de bus is pure afzetterij... (aannemende dat je zo'n strippenkaart niet vaker nodig hebt, dan dat je geen Nederlandse ov-kaart hebt).

En voor de vette hap: er zit een snackbar op het punt waar het spoor de Sint Annastraat kruist (zie mijn kaartje; in feite direct onder die cirkel-met-pijl).

En hoe goed is de naam van die snackbar: DE HARMONIE!!!

Die route midden over straat van vcovca kan ik trouwens niet heel erg aanbevelen - behalve als het stoplicht op rood staat, maar gezien de positie van die bus bijna midden op het kruispunt lijkt me dat hier niet het geval... :D

Ah joh, ik heb nog net geen ongelukken gemaakt...

En hoe goed is de naam van die snackbar: DE HARMONIE!!!

Ik wou het nog vermelden, maar ik dacht, zul je zien dat de naam intussen veranderd is, en dan wordt ik hier natuurlijk meteen snoeihard terecht gewezen... ;)

Ik geloof dat er al 'n 909 is. 101 is er ook, die van mij. En m'n OB12 is er ook, maar daar moet ik 's avonds live mee. Dus beetje lastig als iedereen m'n patches verneukt :-(

En lampje van display is stuk... ook lastig spelen. Hangt nu 'n burolamp boven.

Ok ik kom ook, en omdat ik niet alleen durf te komen neem ik 2 vrienden mee.
Ik kan eventueel nog wat meuk meenemen, nog een 909 of 101 en een obie 12, ik neem het alleen mee als er animo voor is.

Okee dan neem ik die manual van de DRS wel mee naar de meeting.....

Kopieer ik er meteen 1 voor Hilltree....

Heb er zin in! Ik twijfel nog even tussen de xbase999 en de monomachine. Ik neem in ieder geval ook mijn zelfgebouwde YouTube - draakdoosmee en misschien ook nog mijn Nintendo DS met Korg DS10 (al heb ik die net met de post gekregen en heb ik er nog niet mee gewerkt).

Heb er zin in! Ik twijfel nog even tussen de xbase999 en de monomachine. Ik neem in ieder geval ook mijn zelfgebouwde draakdoos mee en misschien ook nog mijn Nintendo DS met Korg DS10 (al heb ik die net met de post gekregen en heb ik er nog niet mee gewerkt).

Ai dat gaat een hoop gefreak worden :). Ik heb de softpot voor de auduino nog steeds niet binnen helaas. Dus ik denk dat het een auduino met normale potmeter gaat worden.... Verder nog een zelfbouw distortion pedaal een electribe en een klein mixertje ofzo. En niet te vergeten de motu midi express xt die ik beloofd had (ideaal voor het syncen van een hoop bakken).

Ik geloof dat er al 'n 909 is. 101 is er ook, die van mij. En m'n OB12 is er ook, maar daar moet ik 's avonds live mee. Dus beetje lastig als iedereen m'n patches verneukt :-(

Misschien een keer nieuwe backlight folie plaatsen? Of een nieuw display als dat te vinden is

Okee dan neem ik die manual van de DRS wel mee naar de meeting.....

Kopieer ik er meteen 1 voor Hilltree....

Hoeft niet meer.
Ik heb er al een hele tijd eentje te download op mijn site.[pdf]
Maar toch bedankt voor de aanbod.
Zoon van mij neemt overigens ook zijn korg ds mee ;)

Ok ik kom ook, en omdat ik niet alleen durf te komen neem ik 2 vrienden mee.
Ik kan eventueel nog wat meuk meenemen, nog een 909 of 101 en een obie 12, ik neem het alleen mee als er animo voor is.

Dus kan Richard2000 dan mooi die OB12 meenemen! En hoe zat dat met die 909 die er zou zijn? Was er daarbij ook niet het probleem dat mensen er eigenlijk niet aan mochten zitten i.v.m. 's avonds?

Wat mij betreft mag iedereen sowieso alles meenemen natuurlijk; liever teveel dan te weinig. ;)

Deze info heb ik van een Nijmeegse buschauffeur:

- 2 strippen vanaf Nijmegen CS naar Doornroosje (retour = 4x €0,45 = €1,80
- KAN kaart (dagkaart, vanaf 09:00 uur) €2,20

Laatste bus richting station vertrekt ergens rond 00:15
Het is te lopen, ongeveer een kwartiertje. Met de bus is wel sneller, ongeveer 4 minuten.

Hoeft niet meer.

Kewl! Kunnen we jammen ;) Moet nog wel even een kabeltje meenemen waarmee hij ook kan inprikken op een mengtafel. Misschien mogen we wel even over de PA ds10-en :D

Misschien iedereen een naamdingetje op met z'n nick van SF? En wil er morgen nog iemand die tussen Dordrecht en Nijmegen woont meerijden? Ik ben er alleen 's middags, dus evt moet je dan met de bus terug. Neen trouwens ook nog 1 of 2 dist.pedaal mee voor de MB33

Hoeft niet meer.

Ik bedoel de service manual....:peukie:

Dus kan Richard2000 dan mooi die OB12 meenemen! En hoe zat dat met die 909 die er zou zijn? Was er daarbij ook niet het probleem dat mensen er eigenlijk niet aan mochten zitten i.v.m. 's avonds?

Ja aan de 909 van Rob niet maar gelukkig neemt Sly Dog een gemodde 909 mee...daar mogen we geloof ik wel aan zitten.....anders bordjes neerzetten met "niet aankomen" :D

Ja aan de 909 van Rob niet maar gelukkig neemt Sly Dog een gemodde 909 mee...daar mogen we geloof ik wel aan zitten.....anders bordjes neerzetten met "niet aankomen" :D
Dus ik moet de vitrinekast thuis laten? ;)

Zorgt er trouwens ook iemand voor stickers en stift om naambordjes te maken? Altijd handig om de namen en bijbehorende gezichten te onthouden. :okdan:

Da is de 808...

Back