Zelfgemaakt lied (disco-house)

Dat er niet zoveel variatie in dit lied zit heb ik express gedaan. het is kenmerkend voor de stijl French house of Filter house. Luister maar naar Le knight club, phantom's revenge, etc

Dat er niet zoveel variatie in dit lied zit heb ik express gedaan. het is kenmerkend voor de stijl French house of Filter house. Luister maar naar Le knight club, phantom's revenge, etc
daar zit stiekum meer (subtiele) variatie en/of opbouw in dan je denkt (vermoed ik, zonder geluisterd te hebben..)

daar zit stiekum meer (subtiele) variatie en/of opbouw in dan je denkt (vermoed ik, zonder geluisterd te hebben..)
Zou ik toch maar eens naar The phantom's revenge luisteren, maar toch ben ik eens blij dat ik tenminste kritiek krijg zodat ik weet wat ik fout doe :)

ik vind het wel een lekkere track , doet me een beejte denken aan een track van Daft Punk , kan er niet direct meer op komen welke juist...
alleen vind ik je sound een beetje dof klinken , het kan ook zijn dat het aan de site ligt dat je geluid niet echt mooi is ...
miss nog een fijne vocal er in ;)

grtz Deep2Tech

www.myspace.com/deep2tech

is dat pompen niet veuls te veul? :D

PLUS

die pomperij funkt nie echt in mijn oren

Is wel lekker, alleen vind ik het kick geluid niet mooi en iets teveel filter. Hij klinkt ook behoorlijk dof. Maar dat heb ik bijv. ook bij de myspace player dus kan ook aan site liggen. Maar zeker die daft punk dingetjes erin vind ik wel fijn! :)

Back