Access Virus A

beetje ripoff eh , voor die prijs koop je een Virus B

Met die 1000 dollar zullen ze wel de nieuwprijs bedoelen ofzo. 380 euro is echt wel een beetje veel. Ik heb een tijdje terug een Classic voor 300 bemachtigd en die kan heel wat meer.

wanneer het vintage is om een virus a te hebben, zijn er misschien wel lieden die er meer dan 300 voor geven, maar dat duurt nog wel even hoor.

en, 380 gekregen ?

Die prijzen van vintage synth die kloppen voor geen meter. oude analoge synths zie je prijzen die je misschien in 2000(of ver daarvoor) zag of de prijs is achterlijk hoog. Maar ik heb nog geen kloppende prijzen daar gezien.

Vintage Synth is sowieso een beetje een buttsite, heel vaak kloppen de informatie en specs niet. Het is een leuke site om even snel te zien welke modellen een fabrikant allemaal heeft gemaakt en voor de 'o ja'-erlebnis, maar een waardevolle schat aan betrouwbare informatie is het helaas niet.

Ja, die is van mij.

Is een vrij gangbare prijs hoor, op marktplaats staat er zelfs een voor 480. Moet je eens kijken voor een Virus TI, daar vragen ze zelfs meer dan 1000 euro voor!

Ja, die is van mij.

Is een vrij gangbare prijs hoor, op marktplaats staat er zelfs een voor 480. Moet je eens kijken voor een Virus TI, daar vragen ze zelfs meer dan 1000 euro voor!

het was niet mijn bedoeling om er een opmerking over te maken :)

U vraagt 450 euro.. Dat is uw probleem, niet het mijne... Dat wou ik duidelijk maken...

Die 380 van mijn virus a was een richtprijs.. ik heb 315 gekregen... ook in mijn gedachte zat min. 300.. dus ben tevreden man.

einde discussie.

succes met verkoop. :)

Nou, lekker dan ... beetje lopen concurreren hier, zo raak ik dat ding natuurlijk nooit kwijt :)

Back