Access Virus A

Hoe is zo'n virus eigenlijk, is ie een beetje zijn geld waard?

hehe napoleon. Ik heb mijn handen voorlopig toch vol aan de spectralis dus heb er heen haast bij. Ik stuur ze wel eerst door naar jou :eureka:

Kalusi, qua mogelijkheden vind ik de virus b echt super. Ik ken geen synth (hardware) die voor dat geld minstens zoveel mogelijkheden biedt. Ik vind de menu-indeling en overzicht van de ocs's en lfo's op de virus c wel beter vandaar ik liever een c heb. Qua functionaliteiten/prijs verhouding zit je met een virus b denk ik wel goed.

Hoe is zo'n virus eigenlijk, is ie een beetje zijn geld waard?

't Is een uitstekend werkpaard. Het geluid is erg goed, hij heeft lekker veel outputs, veel stemmen en hij is multitimbraal. Het is dus perfect mogelijk om tegelijkertijd 6 aparte synthinstrumenten aan te sturen, die ieder naar een eigen output te routen en deze in je mixer verder te bewerken met EQ of effect sends e.d. Daarnaast zijn de interne effecten ook goed te pruimen en is hij erg veelzijdig en makkelijk te programmeren. Als leuke extra heeft 'ie ook audio-input voor Vocoder effecten en dat soort ongein.

Ik doe de mijne alleen maar weg omdat het voor mij niet veel toegevoegde waarde meer heeft nu ik meerdere echte ipv virtueel analoge bakken en een G2 Modular heb staan en een flinke bak outboard effect gear.

Wat mij betreft zeker zijn geld waard. Ik heb hem een jaar of 2 gehad en hij is mij altijd goed bevallen alleen ik heb hem nu gewoon niet meer nodig.

En verkocht ... voor de vraagprijs :D

Dankzij Marktplaats notabene. Het valt me wel een beetje tegen dat ik tegenwoordig meer meuk kwijtraak via Marktplaats dan via SF. Zit iedereen hier tegenwoordig aan de softsynths ofzo? :frons:

Het gaat in de grote pot voor de Motif XS die ik wil gaan aanschaffen inderdaad.

nice, ik heb die van mij ook maar op marktplaats gezet want het schiet hier niet echt op.

Er staan er nu ook wel erg veel te koop ... naast de jouwe is er vandaag nog 1 bijgekomen voor 450 en iemand probeert de zijne nu voor 550 te slijten ... en volgens mij heb ik er nog een zien staan voor 425.

Dat zijn wel erg veel vissen in een kleine vijver.

Ja dat iszo maar ik heb er geen haast bij. Eigenlijk wil ik hem houden en iets anders erbij :)

Back