Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Plaatje van de binnenkant zou ook leuk zijn.
Hey Radiance, aanvankelijk waren de IGS 1176 en SSL type buscompressor op die Gyraf/groupdiy schema's gebaseerd. Nu hoewel daar niks mis mee is ,die mensen hebben daar ook geen patenten op (het zijn op zich al replica's)en copyright is ook een andere zaak, heb ik toch gevraagd om nieuwe/andere versies te maken. Momenteel liggen die 1176 en S-type ontwerpen dus terug op de tafel, maar ik verwacht redelijk snel de nieuwe versies.
@ hazes wat kost zo'n valley 610?
Weet eerlijk gezegd niet meer precies wat ik voor de mijn heb betaald, zou ik voor moeten gaan zoeken. Omdat je ze zo weinig ziet, is het ook een beetje wat de gek ervoor geeft.ik weet niet waar je die prijzen kan vinden maar als Toon die 606 loop door een 2176 hetzelfde kan laten klinken als door de 1176 van radiance heeftie direkt een klant voor dat geld.

De eerste is het welbekende 606 loopje met extreme setttings. Het tweede loopje is een 909 loop met dezelfde compressiesettings en getweak als de eerste loop.Et voila![]()