Maak een stukje Jazz

Nou kan het anders wel waarderen :)
Klinkt lekker!

dank u..

Hier nog een track die ik ooit heb gemaakt in 1999.
Het is meer een 'Frank Sinatra'-achtig nummer, (wat mijn bedoeling was), maar da's ook jazz, (toch?)

Ik heb het geheel geprogrammeerd in/met de Roland JV 1080 destijds, en alle MIDI/audio en de vocalen opgenomen in Cubase.

jazzy genoeg en erg mooie compositie....
ik maakte echt shit in 1999 (tracker-techno-shit :D )

Leuk deze draad, zitten coole dingen tussen!
@ChampionSound: gave crossover. Mist af en toe wat duidelijkheid waar het naar toe gaat, maar wel erg leuk gedaan, lekkere sfeer.
@Jeroen: de master him-self aan het werk ;) Vooral Cold vind ik erg gaaf klinken, gave akkoordenprogressie.

Misschien kom ik er morgen aan toe nog ff wat leuks in elkaar te flansen speciaal voor deze thread (en ik heb vast nog wel ergens een geschikte opname van m'n funkjazz band), maar hieronder alvast een aardig stukje lounge/jazz crossover waar ik nu mee bezig ben, klein stukkie solo.

Attachments

• Snowplains-shortsolo.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 110
Heerlijk genieten in deze threat zeg :okdan:
Ik ga ook weer aan de slag. Ben weer helemaal geinspireerd.
Is er trouwens een mooie Rhodes Mark 1 vst aan te raden die niet al te veel kost?

Laatst gewijzigd:
yay. lekker trackje. Die jazzgitaar is wel erg super. Mag ik vragen waar die gitaar uit komt (of is 't een echte)

Thanks! Die gitaar komt van een sample cd waar een paar rifjes op staan. Die sample cd zat bij mijn Creamware geluidskaart bijgeleverd en daar stond een leuke jazz soundset op waar ik wat van heb gebruikt.

@ Dr. RiPsaw
Dank je wel :) Ja het was ook een beetje een probeersel en het arrangement is niet echt goed uitgewerkt, maar vond het idee gewoon wel leuk.
Jij hebt ook een lekker stukje gepost, lekker ontspannen zeg. Jammer dat ik niet zo mooi live kan soleren op de toetsen als jij... mooi hoor.

Back