Wie is hier allemaal vanuit Nederland?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou blijkbaar meer Belgen hier dan NL'ers....die gasten staan al op 4 pages.......:dubbel:
t'iz ook niet echt origineel nutuulk en die andere thread is eigenlijk ook niet bijster bijzonder...
kan je ook wel een thread starten over welke kleur sokken je aan hebt...
ow, wacht ff... die bestond ook al :D

saaie bedoeling...
was het bedoeld om saai te zijn denk je? ...ik ken wel het woord 'bedoening' trouwens :mexico:

ik kom van R'leyh, heb me via Frans koningsbloed en de Hugenoten naar de Nederhel afgedaald en nu zit ik hier dan in de tewingzooi die NL heet.

t'iz ook niet echt origineel nutuulk en die andere thread is eigenlijk ook niet bijster bijzonder...
kan je ook wel een thread starten over welke kleur sokken je aan hebt...
ow, wacht ff... die bestond ook al :D

was het bedoeld om saai te zijn denk je? ...ik ken wel het woord 'bedoening' trouwens :mexico:

Een thread is zo leuk als je hem zelf maakt en het was ook niet de bedoeling om origineel te zijn....dat laten we aan jou over:Z :confused:;)

Maar eh zwarte sokken...wat een bedoening zo zeg.....:walker:

Ook leuk dat in de 'Nederland-tread' dan vooral mensen posten die níet van binnen en van buiten en van voor tot achter Nederlander zijn. :D

(binnen die beschrijving val ik met mijn kleine beetje Vlaams bloed ook nog wel :P )

Ook leuk dat in de 'Nederland-tread' dan vooral mensen posten die níet van binnen en van buiten en van voor tot achter Nederlander zijn. :D

(binnen die beschrijving val ik met mijn kleine beetje Vlaams bloed ook nog wel :P )

Misschien dan toch last van een identiteitscrisis? Wie ben ik?:confused:

Maar jij hebt om de 2 minuten weer een andere woonplaats Erik....we houden het niet bij.....:biertje:

ssssst het is 8 uur....

Hey, ik woon nu alweer vier maanden in Oss hoor; okee, nog niet mijn record van de afgelopen vijf jaar, maar toch... :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back