Boeren !!!!!!!

Origineel geplaatst door Shivah
ik had zelf meer een song verwacht waar de kick een boer was de hihat een boer was de snare enz enz

Nee dat is het niet idd het is maar voor Carnaval dus het moest wel iets herkenbaars zijn dus heb ik maar een 'trancedingetje' gedaan voor het verrasingseffect je verwacht namelijk geen Boer erin de Jongens waar ik mee op de Kar sta waren er wel over te spreken verder dus....
En je dacht toch niet dat ik er zoveel tijd in ga steken voor zo'n geintje :kroon: :biertje:

Er staat nog een mooie vinylboer op de elpee "We're Only In It For The Money"
van de Mothers of Invention.

ISPdeRuiter

Ik heb nog een leuk programmaatje: 'Burp.exe' ;) Activeer het en Windows laat om de zoveel seconden een keiharde boer. Bruikbaar? :eureka:

Origineel geplaatst door Kevin
Ik zal in elk geval hier ff het nummertje voor zover het af is plaatsen dan weten jullie war het over gaat in elk geval..
Het is echt supersimpel geen variatie enz..maar het is maar voor de Carnaval:D
Mijn vraag voor de boeren was dus om er wat meer variatie in te brengen.
Hier volgt het nummer

Klonkt wel lekker naar bier, jezus lekker boer man :) meer van dan soort getrance, klinkt wel leuk voor carnaval. Maar niet voor hier ;)

Origineel geplaatst door Shivah
ik had zelf meer een song verwacht waar de kick een boer was de hihat een boer was de snare enz enz

Ja ik verwachtte ook iets grappigs/experimenteels maar het werd toch weer four to the floor house muziek...=( =(

Nou mensen sorry voor de late reactie maar aangezien ik een PC heb moeten begraven ben ik een tijd niet online geweest =(
De uiteindelijke versie van Burp! is een slap aftreksel geworden van verschillende popie hitjes niet iets wat ik normaal maak maar ja het was voor carnaval dus......
Je kunt hem hier luisteren

Origineel geplaatst door djdeon
waar?

Hiero hij is alleen gruwelijk veranderd in een Skihut versie (dus veel cliche's en gepikte deuntjes :D )

Kwaliteit is ook niet denderend maar ik moest hem zo inpakken anders kon ik hem niet posten

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
jee wat slap :D

Tjee wat ben jij op tijd !! :D
Is van afgelopen Carnaval dus......
Maar idd slap maar dat hoort ook bij Carnaval dus bedankt voor het compliment !8o)

Back