Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat ontzettend vet!!
Heb me nog niet geregistreerd, maar ik neem aan dat je die opnames gewoon kunt samplen/opslaan?
Die bestaat al wat langer, is al een draadje over geloof ik.
wtf? ...you guys losing your religion ofzo?
beetje spelen met softsynths, foute boel hoor jongens!
je weet best hoe ik het bedoel...Wat is het nou 6??? Is het nou wel of niet goed???
Nu zeg je weer dat dit foute boel is??

dat is mijn vraag aan jou, niet andersom nutuulk...Jij weet ook niet wat je wilt.
mijn PC kan die kar met gemak trekken... en het is best geinig, qua techniek er achter...Maar ik zou zeggen leef je uit en neem een stukje op, mits je pc het trekt.
.
Zoals ik in het andere topic ook al zei: je kunt die Matrix-deuntjes kopieren als tekst (en inlezen) door rechtsklik -> copy te doen op het apparaat. Je krijgt dan 16 16-bits getallen.
0,6412,5456,4944,4412,0,7992,5444,5444,4408,0,7992,1348,1348,6712,0![]()

i-de-aal!!! als dat toch niet kon dan was er echt niets aan geweestje kunt die Matrix-deuntjes kopieren als tekst (en inlezen) door rechtsklik -> copy te doen op het apparaat. Je krijgt dan 16 16-bits getallen![]()
elke stap is een bit en dan krijg je de volgende nummers:Ik snap helemaal niks van die getallen reeks
waarvan de eerste 5 overeen komen met:0,6412,5456,4944,4412,0,7992,5444,5444,4408,0,7992,1348,1348,6712,0
helaasch, je hebt het nu al gelezen... dus...maar dit wilde ik ook graag zo houden![]()
Wat is het nou 6??? Is het nou wel of niet goed???
Nu zeg je weer dat dit foute boel is??
Jij weet ook niet wat je wilt.
Maar ik zou zeggen leef je uit en neem een stukje op, mits je pc het trekt.
Hier een stukje wat ik net heb opgenomen.

Ik zie dit toch met grote verbazing aan hoor RSB.....enne er was iets met een pot en een ketel die ...zwart ofzo....

voor de oplettende synthbuis kinderen is het nutuulk ook verbazend dat jij jezelf BITfinder noemt...

voor de oplettende synthbuis kinderen is het nutuulk ook verbazend dat jij jezelf BITfinder noemt...