Wie bespeelt meerdere instrumenten etc?

Ben zelf ook een klein beetje multi-instrumentalist(mooi woord).

Ik speel: Keyboard/Drum/Bas/Gitaar/Zang/Harmonica/Accordeon.

Ik kan met keyboards en drums het beste over weg en de rest is op komst(gitaar staat hier nu al bijna een week).

Ik heb vroeger nog aardig goed trompet kunnen spelen, ik zat bij een korps en liep toen vaker mee met optochen.
Helaas ben ik daarmee gestopt, maar ik zou daarmee wel weer willen beginnen.
(Voetbal ging de voorkeur naar uit)
Ik kan minimaal piano spelen. Echt heel simpel en basis. Zodra de mogelijkheden er zijn, pak ik dit sowieso op.

Ik speel een beetje saxofoon. Mijn broer speelt gitaar en ik denk al 3 jaar: 'Ik zou ook wel gitaar willen kunnen spelen', maar elke keer denk ik weer: 'volgende keer ga ik het leren spelen'. Dus ik denk niet dat daar nog veel van komt.

't Is goed te doen hoor. Ik zag er altijd tegenop ("die rare grepen"), maar binnen een paar maanden knal je er de basic accoorden wel uit! Ik vind persoonlijk "componeren" op een gitaar ook stukken makkelijker. Gewoon beginnen dus, je broer kan je ermee helpen ook.
Ik zou juist graag sax willen spelen, maar ze zijn toch net wat duur om zomaar aan te schaffen.

Laatst gewijzigd:
Ik probeer bassgitaar en mpc te spelen.

Ik kan wel een redelijk potje (freestyle) drummen en ben net een goed half jaar met pianolessen bezig. Verder leer ik steeds meer bij over synths en heb ik een jaar of wat op jembés aangerommeld in een of ander 40+ groepje op zondag ochtend (terwijl ik.. 16? was)

ik kan drummen...doe ik al vanaf jongs af aan...ook in een band gespeeld.
ik kan blokfluit en dwarsfluit spelen. ook vroeger geleerd :D
Ik pingel wat gitaar ;) maar is nihil :D
piano/keyboard kan ik dat wat ik mezelf heb aangeleerd.
Trommelen enso kan ik iig wel goed. Er staat naast me studio ook gewoon een echt drumstel :D

Vroeger woonden we met de hele bende in een groot pand,.
In de kelder was onze oefenruimte,..
De eerste wakker ging de rest wakker drummen,.. dan gingen we ff jammen,..
ff eten,.. weer jammen,. ff repeteren,. eten,.. drinken ,. blowen,.. jammen,..en zo vulden we de dagen,..
Iedereen speelde dan alle instrumenten die daar waren,.

Wat bij mij is blijven hangen,. toetsen,. drums,.. bas,. gitaar,. de meeste percussie.
Koper blazen kan ik helaas niet zo goed,.. dwarsfluit een beetje!

Laatst gewijzigd:
Ik speel alles wat ik in mijn vingers krijg. :D
Niet geschoold, ben ook geen wonderkind, maar ik maak er desondanks muziek mee. (Ik ben de Folk kant opgegaan. Folk, met synths)

Zelf heb ik een dulcimer, blokfluit (alt en gewoon), dwarsfluit, basgitaar, mondharp, tin whistle, trom.

ik speel drumcomputer , sequencer , sampler , synth , mengpaneel , fx

ken geen noot lezen , vader jacob op n piano gaat net

niet gehinderd door kennis van zaken zuwwe maar zeggen;)

ohwja ; en vroeger op de lagere school hoefde ik al niet mee te zingen , zo n fantastiese stem datk heb:{

Oei.. Wat nu? 8o)

maareh.. Mijn lijstje wat ik heb gespeeld is langer dan mijn lijstje wat ik nu speel, net zo'n soort verschil als, welke synths heb je al in je bezit gehad, en, wat is jouw gearlist?

Onderwerpen lijken vaak op elkaar maar hebben vaak net een andere invalshoek..

Zo kun je dus blijven lullen over min of meer het zelfde steeds, da's mooi toch? :okdan:

Ik speel alles wat ik in mijn vingers krijg. :D
Niet geschoold, ben ook geen wonderkind, maar ik maak er desondanks muziek mee. (Ik ben de Folk kant opgegaan. Folk, met synths)

Zelf heb ik een dulcimer, blokfluit (alt en gewoon), dwarsfluit, basgitaar, mondharp, tin whistle, trom.

Ah nog een liefhebber van elektronische folk! :okdan:

Ja, das een exotisch instrument. Vergeet de clitogriek ook niet...

Back