Cheezy vocals: graag jullie input

De vocals komen uit CA in de US, heb de zangeres nog nooit ontmoet :)
moet dus ff roeien met de riemen die ik heb, i.g.g. voor de demo

Ik zou zeggen, kijk even om je heen in je eigen stad/dorp want het zou niet moeilijk moeten zijn om een meisje te vinden die overtuigender kan zingen dat dit drama.

Trackje is wel lekker, dus ga ervoor!! :baco:

AArgh wat een lijkenpikkerij.... net zo erg als die 'at your service'van gerard joling na de moord op Pim Fortuyn , echt in een uurtje in elkaar geflanste bagger, was niet meer dan een tamboerijnsample met 2 piano accoordjes van jan rietman. Dat soort figuren maken meer kapot dan je lief is. Wat mij betreft dan.

On topic: Verschrikkelijke muziek, maar dat is omdat ik uberhaupt 538 muziek niet echt muziek vind, maar als je geld wilt verdienen met je muziek dan ben je met dit soort tunes beter op weg dan vele muzikanten die gewoon muziek maken die ze zelf tof vinden... maar die nu eenmaal niet commercieel aantrekkelijk is.
Als het doel dus 538 is vind ik het een redelijke poging, alleen moet je die zangeres even motiveren dat ze gaat zingen alsof ze het meent. tja qua mix etc. is er ook het een en ander te doen maar je bent prima begonnen denk ik .
Ik heb het niet uit kunnen luisteren want ik trek het niet, dus over de opbouw kan ik niet oordelen.

Oh ik lees net van die zangeres.. sry vergeet dat dan maar:)

538-muziek? En dat is? Kan je het ook nuanceren tot misschien de 538 dance-sound (als dat ook zo omschreven kan worden tenminste)...als je de charts erbij pakt op 538 zie je een diversiteit aan tracks. Er zijn hier genoeg mensen die zich helemaal niet, of niet alleen maar met dance bezig houden.

Ontopic: is de track al klaar? Zo nee, andere zangeres nodig? Let me know, dit kan niet hoor hahaha...damn. Wat is nou uiteindelijk de final version geworden? (erg nieuwsgierig)

Back