Welke Korg is dit?

Lacrosse

Rise of the Machines
Wie herkent deze Korg?

vanaf 0:22

Attachments

• Korg.png
    Korg.png
    77,8 KB · Bekeken: 147
Geinig, klinkt wel als een monopoly, maar ziet er niet zo uit....

Wist niet dat een MS2000 zo vet kon klinken! Klinkt in deze clip iig niet als een VA!

KORG

KORG

... ik zou zweren dat 't em is! ...

Kopen zo'n ding! :mega:

Attachments

• 992913986_14ebd7e20c.jpg
    992913986_14ebd7e20c.jpg
    122,3 KB · Bekeken: 112
Zo te zien idd een ms2000... ik heb de rack versie en hij kan erg vet klinken met een beetje editten. Ik maak Roots en Dub voor soundsystems en gebruik de ms oa voor m'n bassen.

Dit IS een MS-2000!

Dat is sowiezo al jaren een van de vetste/dikste Korg synths van de laatste jaren. De Radias, ondanks een afstammeling van dezelfde engine klinkt zelfs niet zo. Een micro weer wel.

Super bak, en al jaren live op het podium ook een waardige vervanger qua basssynths voor een Moog (oud of nieuw) bij veel grote buitenlandse acts op de riders.

Gaafe bak om me te programmeren, en je kan dieper dan je op het eerste gezicht zou zeggen

En dat ruil ik dan voor een JX-3P, mafketel die ik ben :D

Het is inderdaad een erg gave bak, alleen blééf ik vechten om de mod sequencer als step sequencer te gebruiken. Daarom heb ik nu een 3P, de natural born step sequencer.

De MS2000 kan erg mooi klinken. Groove Armada gebruikt er soms een paar op het podium, als ik het goed heb.

ik heb ooit een nieuwe ms2000 gekocht voor toen een hoop geld maar heb hem nog steeds. absoluut niet perse de dikste synth maar is met zijn hele fijne sounds, toch bijzondere en creatieve mogelijkheden een vast onderdeel van mijn sound.

Back