Goeie zondag s'morgens juffrouw sjannie 
Ik ben geinteresseerd geraakt in op afstand kunnen werken met mijn studio...
Ivm. verscheiddende uiteenlopende redenen. Ik wil dit gaan realiseren middels een netwerk aan te leggen met mijn studio computer...
Dit alles zonder Internet en dit schijnt toch wel degelijk mogelijk te zijn ook
Je hebt wel gewoon een router setup nodig, alleen sluit je de internet er niet van aan...
Graag jullie ervaringen met dit alles. Zijn er mensen die dit gebruiken en hoe ?
Kun je bijv. toch middels deze manier op je remote-computer ook je soundcard en exerne gear gebruiken,beluisteren enz ?
En pik je met zo'n router niet toch per ongeluk internet stralingen van je omgeving mee ?

Ik ben geinteresseerd geraakt in op afstand kunnen werken met mijn studio...
Ivm. verscheiddende uiteenlopende redenen. Ik wil dit gaan realiseren middels een netwerk aan te leggen met mijn studio computer...
Dit alles zonder Internet en dit schijnt toch wel degelijk mogelijk te zijn ook
Je hebt wel gewoon een router setup nodig, alleen sluit je de internet er niet van aan...Graag jullie ervaringen met dit alles. Zijn er mensen die dit gebruiken en hoe ?
Kun je bijv. toch middels deze manier op je remote-computer ook je soundcard en exerne gear gebruiken,beluisteren enz ?
En pik je met zo'n router niet toch per ongeluk internet stralingen van je omgeving mee ?

gez