De Detroit Techno Draad

vcovca

NOXGENUS
Na aanleiding van het niet willen vervuilen van en toch voor en tegens op 'n goeie manier ergens neer te kunnen flikkeren zonder mensen op te tenen te trappen... (moeilijke zin wah)

Een draad over Detroit techno! De plek waar volgens velen de house en techno begonnen is.
Toch houden niet zo heel veel mensen van deze kant van de electronische muziek...

MAar goed. Brand los zou ik zeggen! Kut of goed, youtube filmpjes met interviews en noem maar op! Alles is welkom!!!

Ik zal effe beginnen met 'n lekker interview:

Goed idee.
Ik luister de laatste tijd steeds meer naar detroit techno, van Drexciya tot Theorem ( )

Ben alleen nog niet echt bekend met alle goede artiesten in dit genre dus als iemand tips heeft (jij ook vcovca?)...!

Oja, en ook hoe je aan de tracks kan komen.. want ik zou er graag voor willen betalen maar vaak is het te onbekend en heeft itunes en beatport alleen commerciele bagger

Wat 'n goeie is... Sebmerge en bij Clone doen ze ook veel herpersen.

En artiesten... pfffff... kijk dat youtube dingetje maar van High Tech Soul. Dan heb je basis artiesten wel zo'n beetje op 'n rij.

Ben alleen nog niet echt bekend met alle goede artiesten in dit genre dus als iemand tips heeft (jij ook vcovca?)...!

Wat leuke artisten:

Kenny Larkin, Carl Craig, Vince Watson, Steve Rachmad, Arne Weinberg, Newworldaquarius, Theo Parrish

Hier luister ik op het moment naar. Makkelijk te vinden op Youtube, myspace e.d..

Goede draad BTW

En niet te vergeten: Juan Atkins!!! Toch 'n groot man in Detoit...

Zullen we Jeff Mills dan ook niet vergeten? :)

Omar S Aux 88 Drexciya (en zijprojecten) Ectomorph Ultradyne Jamal Moss Los Hermanos Model 600 DJ Qu Jus-Ed Moodymann Robert Hood

Kijk kijk... dank Chinetti voor de voorzet:
En niet te vergeten voor het ECHTE kippenvel moment:

Laatst gewijzigd:
Ook 'n hele fijne:

Is vooral heel erg fijn om 'n hoop van deze juweeltjes in de kast te hebben staan ;-P

Keith Tucker was eens in Nijmegen voor 'n paar dagen. Maar hotel was moeilijk. Beste man heeft toen 'n paar dagen vriend van me in huis gezeten. Kei relaxe gast!

Zullen we Jeff Mills dan ook niet vergeten? :)

Rings of Saturn 8~

Sorrie... sla 'n beetje door:

Jullie nu ook!!!

Claude Young niet te vergeten:

...ik mis m'n Kurzweil K2000. Had die nooit moet verkopen snik.

Nieuwe kopen dan! En Kenny platen maken!!!!!!

Precies, er is ook 'n 600...

Back