Idm Electro

Metroid

MarkID
Birth: Klinkt lekker, soms swingt die behoorlijk. Vind met name de minimale stukken het lekkerst. Zou persoonlijk het string/pad gedeelte wat minder gebruiken. Mss puur als een soort break.

Tension: Mix klinkt wat minder dan Birth, deze track grijpt me wat minder.

Leuke tracks. :)
Ik ben zelf nog niet zo lang bezig met muziek maken, dus veel tips kan ik niet geven...
Birth klinkt heel goed, doet me denken aan autechre!
Wat AOR zegt is wel waar, Tension is een minder pakkend nummer, maar daarom niet slecht.

Vette shit, lekker dromerig...

Thanks allemaal voor de feedback en leuk reacties. Moet zeggen dat ik Birth ook erg lekker vind klinken en zal eens kijken of ik die srting gedeeltes wat spannender kan maken.

Tension is een wat ouder projectje en heb er zeker minder tijd in gestoken dan mijn laatste track Birth.

Geniet nog even van het weekend

Groetjes

MarkID

Morning Bitcrusher en Fourier
Thanks voor de feedback en leuk commentaar. Zelf vannochtend tracks meerdere keren in de auto beluisterd en moet zeggen dat ik ze zelf ook erg lekker vind klinken. Begin en einde zou ik nog wat aanpassingen op kunnen maken maar daar nu eff geen tijd voor.

Groetjes en bedankt voor de reactie.

Hee Mark

Je hebt gelijk.....eindelijk weer 2 tracks die staan (als een huis)
Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan wat al is gezegd. Veel afwisseling, tracks blijven boeien en spannend. Die opzwellende hardcore achtige soundjes in Tension, daar houd deze oude gabber wel van!!!

Ik spreek je

Greetz

Heee Teluur, Miste je reactie al :-)) maar wat een reactie wel cool hoor oefen me rot heb maandag en dinsdag in een hotel gezeten voor mijn werk en heb toen heel wat oude tracks van mij zelf beluisterd. Ik moet zeggen dat ik wel wat gegroeit ben.
Ik zal er wel een aantal posten binnenkort, praat wel over twee jaartjes geleden.

Super reactie.

Groetjes en geniet van de vrije dagen. :mega:

Markid*D

Heee Teluur, Miste je reactie al :-))
Nieuwe tracks van Metroid moet ik gewoon luisteren, maar ik had nog geen tijd gehad om te reageren...

Laatst gewijzigd:
Back