Goede Midi Controllers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jopjoey

Ingeburgerd
Hallo,
Ik vroeg me af welke midi controllers erg goed zijn in prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben hier helemaal niet bekend mee. (qua aanbod)
Dus zijn er mensen hier die een midi controller gebruiken en/of welke zijn er erg goed.
Zie hier op het forum de nieuwe novation.. maar die is boven mijn budget.. :(:(
Dus welke midi controller raden jullie aan

Re: Goede Midi Controllers

Origineel geplaatst door jopjoey
Hallo,
Ik vroeg me af welke midi controllers erg goed zijn in prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben hier helemaal niet bekend mee. (qua aanbod)
Dus zijn er mensen hier die een midi controller gebruiken en/of welke zijn er erg goed.
Zie hier op het forum de nieuwe novation.. maar die is boven mijn budget.. :(:(
Dus welke midi controller raden jullie aan

zoek je toetsen? zoek je knoppen? zoek je knoppen met toetsen?

voor knoppen: check de doepfer bakjes eens, ik heb zelf de pocket dial en hij is erg fijn :)

Doepfer heeft ook de Regelwerk, da's een erg dikke controller/sequencer met veel schuiven en knoppen. Alles is op te slaan in programs en hij kan ook ng 's je analoge spullen aansturen want d'r zit een sync op en een aantal cv/gates.
Voordeel van schuiven is trouwens ook dat je meteen ziet in welke stand ze staan wat vooral bij liveoptredens erg handig is.

D'r staat er hier ook een te koop op 't forum ;)

Voor een controller met toetsen kan je 't beste kijken op de site van www.midiman.com en www.evolution.??? Prijzen zijn een stuk goedkoper dan de novation iig. Kenton heeft ook vette controllers maar die zijn weer vet duurder.

LEES ZIJN REPLY DE NOVATION WAS AL TE DUUR VOOR HEM!!! :stupid :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back