Virus C of Snow...

tim

Ouwe rot
Zit met een klein dilemma, heb een budget van 700 euro en wil er graag een virus. Heb voorheen een virus A gehad en die beviel uitstekend. Maar nu zit ik dus te twijfelen of ik voor een virus C of een Snow moet gaan... De snow omdat die nieuwer is en gemakkelijker te editen is via op je computer. De C omdat die een meer handson manier van werken heeft.....

x2.

Veel meer mogelijkheden + TI vs Een desktop module... zou zeker voor Snow gaan.
Als je goed zoekt zie je ze 2e hands tussen de 700 en 800 eur.

goed ik neig nu nog meer naar de SNOW, iemand nog meer redenen waarom, of juist waarom niet??

thanks!

De Snow vind ik juist een non-product. Hands-on controle wint het altijd.

Ja, maar zelfs bij de hands-on Virus C zit je nog van tijd tot tijd in het menu te graven voor bepaalde dingen, en het aantal mogelijkheden wat je er bij krijgt maakt een Snow toch wel erg aantrekkelijk. Zeker als een controller keyboard wat je even slim toewijst die ontbrekende knoppen voor je op kan vangen.

nee 300x op een pijltjes toets drukken is hands on :P

serieus, een snow heeft net zo veel power en dan nog eens fx per part
en dan nog alle extra's zoals alle nieuwe oscillatoralgo's incl de wavetable's.
en natuurlijk TI.

OK, je hebt wel minder parts maarrrrrr wanneer gebruikje nou meer dan 4 sounds uit een bak.

kortom, het is heel makkelijk deze keuze.

zonder enige twijfel zou ik zelf voor een snow gaan als ik moest kiezen tussen een C of Snow.

je hebt veel meer soundmogelijkheden in een snow tov een C. Computer integratie is ook beter op een snow t.ov. een C

Nog een stem voor de snow. De Virus C is minder hands-on dan je op het eerste gezicht zou denken en dan zou ik toch voor features over knoppen gaan in dit geval.

Zonder enige twijfel een snow ook al mis je de meer hands on controle van de C.

De extra functionaliteit van de Snow + de plugin compenseren het gemis aan controls meer dan ruimschoots.

Back