Mijn eerste trackje, of nou ja loopje.

ano040425

Gedeactiveerd account
Zoals de titel al zegt, mijn eerste probeerseltje :)

Feedback is heel erg welkom ;)

Attachments

• Untitled 2.mp3
    885,4 KB · Bekeken: 91
over geluidskwaliteit kan ik niks zeggen want ik luisterde over een brakke laptopspeaker,
en feedback geven over 1 loopje schiet niet op.
Probeer eens een track te maken en post dan nog eens zou ik zeggen

Okee, ik ben ook bezig dit nog uit te bouwen tot een complete track :) Mijn audiokaart is wel crap, dus t'is niet geweldig.

Het klinkt alsof al het hoog uit de drums is gefilterd. Verder is het nog niet uitgewerkt genoeg om iets zinnigs over te zeggen.

Okee, ik ben ook bezig dit nog uit te bouwen tot een complete track :) Mijn audiokaart is wel crap, dus t'is niet geweldig.

audiokaart? Bedoel je dat die het slecht bounced, ofzo?

Nee, dat ie niet kan horen of de mix goed is omdat z'n geluidskaart hele stukken van het frequentiespectrum weglaat of er zelf bijverzint, zoals bij veel onboard en goedkope kaarten, vermoed ik :D
Qua stijl lijkt het een beetje op een cracktro. En die namen ook genoegen met dit soort "opbouw" dus op zich is het wel authentiek :)

Onboard geluidskaartje idd, komt nog wel wat nieuws bij :) De output latency is nu ook gruwelijk.

Weet iemand of de Echo Indigo I/Ox iets is? Ik gebruik een laptop, dus het wordt denk ik moeilijk om een geluidskaart in te bouwen. Dus meot ik een externe kaart hebben geloof ik :)

Ik heb nog nooit gehoord van cracktro, ga het wel eens luisteren. Het mag van mij ook best iets authentieks worden, ik hoef wat mij betreft niet per se een heel standaard stijl te hebben.

edirol fa 66 gebruik ik, erg fijn!

De FA 66 is geen mixert, dacht ik toch :P
Het lijkt me makkelijker en budgetvriendelijker om geen complete firewire-interface erbij te nemen, maar gewoon een mixer met ingebouwde firewire.

Back