Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Modcan is geloof'k de betaalbaarste. Kijk als ik't geld had ging ik ook voor oude buchla spullen, serge, wiard en die polivoks filter module van harvestman.

Pfff als je die Polyvoks module ooit wilt moet je maar een gil geven die zit zo simpel in mekaar....ik heb er toen 1 van etaoin overgenomen.....kan zelfs op gaatjes board zo simpel....
. Daar zitten wel andere IC's in dan die van harvestman(die zeggen de originele te gebruiken). Maar ook die is vet OK.Dat is zeker die van Papareil synth labs(Marc Bareille), daar heb ik nog 5 ds-7 printclones van en 5 DS-8 prints en 10 CA3080 IC's om een drumsynth te bouwen. Maar heb er voorlopig niet de tijd en ruimte voor om te bouwen. Daar zitten wel andere IC's in dan die van harvestman(die zeggen de originele te gebruiken). Maar ook die is vet OK.
Ja dat is idd echt ziek. Als je iemand in dienst neemt en hem niet betaald. Ik bedoel maar, de rekeningen blijven binnen komen en je baas betaald niet. Dat is echt van een ongekende hufterigheid, waar nauwelijks een goed scheldwoord bij past(alle scheldwoorden die ik ken zijn nog te vriendelijk voor dat soort vuilnis)

Iedereen die daar zaken heeft staan of lopen moet massaal gaan klagen. 
Voor mij hoeft om dit soort dingen heel die DIY markt niet, ik koop wel kant en klaar spul, liefst in een winkel, dan heb je nog enigzins een vorm van bescherming van die geldhyena's die met mooie lulkoek alleen maar gare zooi verkopen.