Cyb-x010 illegale,. locatie nog geheim

Ghehe,.. vrije vloer,.. ,.. ik snap t,.. heb daar eind jaren 80 ofzo es een reggae gig gehad,.je bent idd nog een stuk jonger dan ik,.
bolle sjon,. heb ik vaak op foto,.. Die was altijd op onze feesten,. later flink afgevallen. gheheh,.. Mononom, cyb-x en nog een paar ,.. allemaal uit die tijd.
De eerste keiharde acid in holland van voor die tijd was t moment dat Spiral tribe engeland niet meer in kon vanwege uitstaande arrestatiebevelen,.. Zij hebben de acid Nederland ingebracht. En daar zijn volgens mij alle nederlandse systemen op geinspireerd.
Toen zijn ze een paar maanden in kraakpand `de storm` in Rotterdam neergestreken,. daar zag ik curley voor t eerst,.. live,. met een ms20 en een 606 en nog wat gear,. ik dacht,.. hee,. die heb ik ook en toen ben ik mn eerste livesets gaan doen,..
Toen een paar maanden later de poep langs de muren naarbeneden droop in de storm omdat er geen werkende toiletten waren zijn ze lekker op ruigoord gaan kamperen.

De luitjes van mononom heb ik pas een jaar later leren kennen,..
Cyb-x was intussen ook al een feit,.

We hadden in utrecht een superdikke party met mononom, cyb-x en spiral tribe gedaan in ijsselstein. Mononom en cyb-x boven en spirals in de kelder,. dat was echt meesterlijk.

En r was volgens mij een kraakpand in utrecht met een ouwe brandweerwagen zonder wielen binnen volgens mij,. ken je dat?

vriend vanmij [richard leistra] beginnen kaal nu haha] woonde toen met ratjskie/sjon&annet/ramon/ matulessi en meer utregs gespuis daaro in utregt int " schooltje" daar werden veel dj - inloop freak avonden ...meestal uitlopend op
aardig feestje tot maandag gegeven
in de kelder
daaronstond toen zoon beetje hpg ,...

rondom utrecht is die beginnende periode veel gefreak/feest
ijsselstijn hadje toen die boerderij die ...veel gebruik werdt
balkan meertje langs snelweg veel gefeest
wat wel weet dat ratksie [tonnie voor utregters haha vindtie niet leuk ! ]
er vroeg by was ... die had toen al contacten met tok tok records labworks en kreeg demo,s / pre sales opgestuurd

toen ging by meerdere t acid balletje /. verzamelen rollen
martijn issiger ook erg goede [utregt ] dj van toen
verhuist naar finland
veel gastjes van toen hebben egt een mega verzameling acid
;richard ratje/ bass , martijn issiger ....en idd ook curley
die ging op tyd ri uk denkik .... andere kenis opdoen ,
VOOR WIE GEEN REET BEGRYP WAT K HIER NU WEER AAN BRALLEN BEN ,
http://www.myspace.com/curleyesoteric
zoon beetje hoe t toen klonk ...egte acidfloating dutch sound
truly inspirational for other soundsystems :D:doei::geslaagd::halleluja:halleluja:kont:

die platen zijn byna niet meer te achterhalen ... anders erg duur nu ,....
labworks eerste tien erg mega heftig
pulsar recordings [freddy fresh ], mike ink
dropbass network eerste serie
holzzplatten
kben geen dj ken niet alle labels die tyd was erg ...inspirationeel
ask oude tappies opzet ...is dat nog steeds de acid die ik goed vindt en wil maken ....

een van de " inspirationele " dingen die mij ri muziek maken [troep verzamelen haha] hebben gezet ; betergezegd ; aan de gear fetish hebben gebracht,
was ratskie met atari+gear ...en twee draai tafels op een feestje bezig te zien [gemodificeerd dus numarks d8ik met beperkte pitch, maar dan gemod met schroevdraaier erin zodat ze meer pitch bereik hadden :geslaagd:
geloof datie atari+s900+ rete gare ms20 had ,
kheb dat soort feestjes egt ge mijl paald as ja kwil datook gaan doen ..Toen..
dus atari later gechecked ergens en een tr606
d8 toen nog dat dat die midi had hahahaha:D
later een r8mk2 gekocht van sjion wiseguy [forum]

toen begon de verzamel woede - leuk dat weer wel :duivels:

robert met die moeilijke achternaam haha
matuhimanie ofso - mononom zat ook wels opt forum ..vroegah
http://www.myspace.com/sensoryoverloadrecords
trouwens voor wie wil ; eertse records mononom te downloaden op zijn space [tof motto = dj,s kopen die platen toch wel asje draait -luisteren mag altyd beste reclame ....]
oa; EsotericVsHybrid ( dancing with the devil ) clubcraft OR100

Mononom000/Co-production B2

Mononom001
Mononom001
Mononom001

Mononom002 - IceAge
Mononom002 - Zeist Rules
Mononom002 - ModulateMe

Mononom003 - 8bit Mayhem
Mononom003 - Dolphin

Mononom004
Mononom004

Mononom005
Mononom005
Mononom005
en meer te downloaden ....thnx roberrrrr:okdan:not a :dj:anyway :halleluja

momenteel vindt bruce egt een goeie style hebben qa sound en flexie livesets http://www.myspace.com/brz
tsjekit who like tek-no/yes
niet soo door rammerig - maar hy gebruikt veel up/downs+modular sounds in zn muziek, de laatste jaren vondt ik wel dat de franse / italo soundsystems t een beetje hebben verziek in soundsystem land =veel harde [ snelle ] domme muziek :kont: van daar ook dat veel " dutch " oldskool dj,s wat meer ri electro zijn gaan doen , breaks en electro sounds kwamen terug op de draaitafels

richard [spindoktor] ,...uitmuntende goede dj met funky style ; http://www.myspace.com/spindokterries
subliminal criminal criss uk gast die denhaag breaks kwam leren ,...http://www.myspace.com/industrialfunk2
+ t nocturnal state / industrial funk geluid was born ...suili http://www.myspace.com/industrialfunk
lekkere muziek ...die periode

tsjek vooral [asiemand er behoefte aan heeft ...] asje todays tekno zat bent !!
http://www.myspace.com/simoncrystaldistortion
veel sp23 / andere sub tek labels ge produced

http://www.myspace.com/thedeadsilencesyndicateband
lead zanger avn dit "freefestival " rocking collective uit de uk = audio illusion van t audio illusion label !
curley producde laatste rec op dat label
die kleine singeltjes met bas / ramon[die nu 200+ eu doen op 2e hands markt !!]

tsjek ook de video op deze page LAZY DAYS
op french teknivalletje in tha woooods
leuk clip

sooo kben leeg

want

Laatst gewijzigd:
wanneer s de volgende mario? ikke ook wel wil draai....:eureka::D;)

Sjezus al dat geheimzinnige gedoe....het lijkt wel een sekte:duivels::okdan:

Amersfoort was überVET!!!!

Mooie omgeving en het is een pand wat binnenkort tegen de vlakte gaat. Al dat geouwehoer dat het volledig is afgebroken na/door het feest is zwaar overtroffen klinkklare onzin net als de reacties op het artikel! Soms denk je waar moet het heen met dit land =(

Het was een feest met 7 verschillende ruimtes/systems/dj's waarvan 1 in de voormalige gymzaal (incl. touwen die er nog hingen) en een klein binnenbadje waar een system in stond. Dit feest vergeet ik iig niet meer.

Op de terugweg naar huis ben ik vanaf 9 tot 9.45 nog even bij cyb-x010 geweest :)

men als ik daar zo die reacties lees snap ik nou ineens weer waarom ik NL zo begin te haten......in wat voor tering dom land leven we? deze mensen willen gewoon onderworpen worden aan regels zodat ze altijd "veilig" zijn, maar gewoon niet inzien dat je daarmee ook je vrijheid prijs geeft.....wat democratie......NL wordt een politiestaat...wie niet luisteren wil moet maar voelen mentaliteit... :r

Wel relax dat zo'n feest gewoon door kan gaan. Alleen 3 dagen lijkt me een beetje overdreven lang. Ik zou zelf de muziek later wat zachter zetten om iederen te vriend te houden.

ik hoorde dat er zondag avond nog maar 1 system bezig was?
kan het niet helemaal met zekerheid zeggen.

maar ik heb ook gehoord dat er maandag avond iig nogsteeds muziek was. Maar het meeste was allang afgebouwd. Ik ben zelf zondag aan het begin van de middag weggegaan, misschien dat er hier een diehard is die er tot het allerlaatste system uit ging is geweest en het kan verhelderen.

Wel relax dat zo'n feest gewoon door kan gaan. Alleen 3 dagen lijkt me een beetje overdreven lang. Ik zou zelf de muziek later wat zachter zetten om iederen te vriend te houden.

Mwah drie dagen...ken mekkelek.....vroegah wel feesies gehad die 5 dagen duurde.....teknivals zonder end...gewoon tussendoor maffen en dan weer verder gaan.:biertje:

Nee geen doppies.....maar je moet dan ook niet naast een box gaan slapen:eureka: en aan die continue piep wen je vanzelf....:z

Ja,.. Bas en Ratski waren er ook,.. Bas was aan de andere kant ook een megalange set aan t draaien! Ratje was gewoon uhh,.. zichzelf,.uhh,.. aan t zoeken,..gheheh

Trouwens,.. hoe oud ben jij dan? Jij moet nog ouder zijn dan ik (lees bejaard,.. ghehe) als je voor de mnmnm/cyb-x tijd tekno feesten bezocht,.
Stuur es een linkje naar HPG,.. ?

lol en denken jullie dat ik mezelf gevonden hebt :P

8o)
mja nu wel dus in deze forum :P

Back