[track]Mindsensation-Infinite

Mindsensation

Ingeburgerd
Hier dan een nieuwe Mindsensation track...wat diepere trance is het geworden. De track is 96 kbs opgeslagen en het begin en het eind is er van afgeknipt (onze publisher heeft eigenlijk liever niet dat we hele tracks online gooien)

Hier is ie te vinden:
www.mindsensation.com/music/infinitepreview.mp3
Commentaar = welkom :)

ohja, degenen die de track helemaal willen hebben moeten me even een berichtje sturen (mits ze de track niet verspreiden oid :))

Klinkt erg lekker MSensation!
de teering, wat gebruiken jullie ook alweer?
Mooie strings! heel erg netjes gedaan.. Verder weinig op aan te merken vind ik.

gr
mw

we gebruiken een pII-333 (maar daar gaat binnenkort verandering in komen) met:
orion, reason, nuendo, t-racks en de nodige vst plugins :)

Ik wil niet lullig over komen, maar dit lijkt enorm veel op een houseplaat die Tiesto ook vaak draaide. Als dat puur toeval is, dan mijn excuses. Verder klinkt het wel erg lekker.

echt jammer hoor, dat het zo moet.. dan gaat de lol er bij mij eerlijk gezegd af [met alle respect]. hoe kan ik nou kritiek leveren op een onvolledig nr? en met die slechte geluidskwaliteit door de lage Kbps=( t moet gewoon spontaan blijven. maar goed, ik vind het nr. nogal standaard en commercieel klinken, weinig originele klanken en mooie invallen. de accoorden zijn IMO in een nogal saai ritme gemaakt [gewoon 8sten].
mijn conclusie: imo er valt weinig te beleven. een mager begin, niet meer.

Ik vind em wel lekker klinken, de meeste tracks van jou wel! Lekker dromerig deze; Vooral in de korte break komt er een mooi geluid in. Wordt na een tijdje wel een beetje eentonig vind ik. Maar toch wel mooi liedje!

Tim

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
echt jammer hoor, dat het zo moet.. dan gaat de lol er bij mij eerlijk gezegd af [met alle respect]. hoe kan ik nou kritiek leveren op een onvolledig nr? en met die slechte geluidskwaliteit door de lage Kbps=( t moet gewoon spontaan blijven. maar goed, ik vind het nr. nogal standaard en commercieel klinken, weinig originele klanken en mooie invallen. de accoorden zijn IMO in een nogal saai ritme gemaakt [gewoon 8sten].
mijn conclusie: imo er valt weinig te beleven. een mager begin, niet meer.

tja sorry... ik kan er niets aan doen, het liefst gooi ik ze zelf wel volledig en hogere kwaliteit online... maar als je hem helemaal wilt horen dan stuur je maar ff een berichtje en dan geef ik je de link naar de complete versie..

Special K: welke bedoel je dan?

Back