Hi,
Reeds jaren ben ik bezig met muziek en probeer ik een acceptabel niveau te bereiken. Dankzij het gelukzalige feit dat ik een rijke westerling ben beschik ik sinds enige tijd over de NOVA en de A3000 V2...
Mijn drumz haal ik uit de A3000 (sampler dusz) en dit wil heel redelijk lukken de laatste tjid. Maaruh ik heb niet zoveel ervaring met effecten... Meestal gebruik ik Compressie, 3bands Equalizer (zo schrijf je dat toch?) en ik heb laats de ampsimulator ontdekt!! Toch ben ik soms niet helemaal tevreden... Is het een kwestie van instellen, van computerspeakertjes en koptelefoon, of van een missend essentieel effect dat broodnodig is voor het maken van een hele vette d&b-beat? (Want dat doe ik..)
Vertelt u mij gaarne...
Reeds jaren ben ik bezig met muziek en probeer ik een acceptabel niveau te bereiken. Dankzij het gelukzalige feit dat ik een rijke westerling ben beschik ik sinds enige tijd over de NOVA en de A3000 V2...
Mijn drumz haal ik uit de A3000 (sampler dusz) en dit wil heel redelijk lukken de laatste tjid. Maaruh ik heb niet zoveel ervaring met effecten... Meestal gebruik ik Compressie, 3bands Equalizer (zo schrijf je dat toch?) en ik heb laats de ampsimulator ontdekt!! Toch ben ik soms niet helemaal tevreden... Is het een kwestie van instellen, van computerspeakertjes en koptelefoon, of van een missend essentieel effect dat broodnodig is voor het maken van een hele vette d&b-beat? (Want dat doe ik..)Vertelt u mij gaarne...