renaat belgie
Ingeburgerd
Vandaag eindelijk de deurbel met de man van tnt en mijn apc40 mee! 
Snel naar de studio gelopen en de verpakking gescheurd met man en macht (had geen tijd om een schaar te nemen wat het kon niet snel genoeg gaan om deze machine in mijn handen te hebben!)
zo gezegd zo gedaan en het eerst minpunt kwam al naar boven ==>
Het karton van de verpakking is redelijk scherp en heb bijgevolg in mijn vinger gesneden
. Dus nog even uitstelling, terug naar de ehbo kast gelopen om wat verzoring, terug naar de studio en daar begon poging 2
(met schaar) om dat ding uit zijn doos te halen.
Alles wat perfect meegeleverd, kleine handleiding wat veel uitleg hoeft eigenlijk niet aan de apc40.
Stopcontact ingestoken, usb erin en hup, windows herkende direct het apparaat en kon worden gebruikt.
Ableton 8 opstarten, even naar de midiopties, de apc in de lijst aanvinken en klaar was Renaat.
De launchbuttonsvoelen heel goed aan net zoals de knoppen waar geen stop op staat, dus de knoppen draaien altijd door wat gebruikelijk is bij de meeste akai-apparaten.
Alles werkt feilloos, je hoeft echt niks meer te doen, iedere knop is netjes automatisch toegewezen, net zoals je een audio-effect in je track steekt lichten de knoppen direct op op de apc en staan ze netjes toegewezen aan dezelfde knoppen op het effect op je scherm.
De faders voelen heerlijk aan, niet slap, dus kwaliteitsvolle zware faders.
Het navigeren in je project is heel simpel met de 4 pijlen toets op de apc,net zoals het recorden, stop-play enz
Verder hoeft deze machine geen verdere uitleg omdat hij zo kinderlijk gemakkelijk te bedienen is !
De behuizig is zeer kwaliteitsvol, lekker robuust gemaakt in aluminium-metaal!
indien jullie vragen hebben stel ze gerust !
groeten van een heel tevreden apc eigenaar !

Snel naar de studio gelopen en de verpakking gescheurd met man en macht (had geen tijd om een schaar te nemen wat het kon niet snel genoeg gaan om deze machine in mijn handen te hebben!)
zo gezegd zo gedaan en het eerst minpunt kwam al naar boven ==>
Het karton van de verpakking is redelijk scherp en heb bijgevolg in mijn vinger gesneden
. Dus nog even uitstelling, terug naar de ehbo kast gelopen om wat verzoring, terug naar de studio en daar begon poging 2(met schaar) om dat ding uit zijn doos te halen.
Alles wat perfect meegeleverd, kleine handleiding wat veel uitleg hoeft eigenlijk niet aan de apc40.
Stopcontact ingestoken, usb erin en hup, windows herkende direct het apparaat en kon worden gebruikt.
Ableton 8 opstarten, even naar de midiopties, de apc in de lijst aanvinken en klaar was Renaat.
De launchbuttonsvoelen heel goed aan net zoals de knoppen waar geen stop op staat, dus de knoppen draaien altijd door wat gebruikelijk is bij de meeste akai-apparaten.
Alles werkt feilloos, je hoeft echt niks meer te doen, iedere knop is netjes automatisch toegewezen, net zoals je een audio-effect in je track steekt lichten de knoppen direct op op de apc en staan ze netjes toegewezen aan dezelfde knoppen op het effect op je scherm.
De faders voelen heerlijk aan, niet slap, dus kwaliteitsvolle zware faders.
Het navigeren in je project is heel simpel met de 4 pijlen toets op de apc,net zoals het recorden, stop-play enz
Verder hoeft deze machine geen verdere uitleg omdat hij zo kinderlijk gemakkelijk te bedienen is !
De behuizig is zeer kwaliteitsvol, lekker robuust gemaakt in aluminium-metaal!
indien jullie vragen hebben stel ze gerust !
groeten van een heel tevreden apc eigenaar !

wat mij alleen stoort is dat je geen clips kan verwijderen op de APC. Je kan dus alles doen recorden afspelen knoppen draaien en schuiven maar als je iets verkeerd hebt opgenomen kun je niet even snel dat die clip wissen. Daar moet je met de muis naar je scherm toe. Als jij weet hoe dat moet dan hoor ik dat graag. Oja toewijzen aan een knop lukt ook niet het is de delete knop 

.