Lacrosse
Rise of the Machines
terug van weggeweest; het bekende plaatje duikt weer op
http://www.gumtree.com/london/36/41289836.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Weet nog een CS-80 en CS-70M te staan, bij een maatje van me (ex producer) een paar straten bij me vandaan.
Waar winden jullie je zo over op, heb ze diverse keren bespeeld maar was er niet van onder de indruk.
Maar ja, ben ook erg verwent.
terug van weggeweest; het bekende plaatje duikt weer op

Een CS-60 voor 3250??
Die CS40M staat ook nog op m'n lijstje maar verzending vanuit de VS lijkt me een slecht plan.
CS30 is niet gek geprijsd met de huidige dollarkoers.

Weet nog een CS-80 en CS-70M te staan, bij een maatje van me (ex producer) een paar straten bij me vandaan.
Waar winden jullie je zo over op, heb ze diverse keren bespeeld maar was er niet van onder de indruk.
Maar ja, ben ook erg verwent.

Een CS-60 voor 3250??
Die CS40M staat ook nog op m'n lijstje maar verzending vanuit de VS lijkt me een slecht plan.
CS30 is niet gek geprijsd met de huidige dollarkoers.
zo dat is een koopje als het echt is, ik heb hem gemailed een 2e cs80 zie ik wel zitten![]()

werk jij voor de bvd ofso best lenny x
een 2e Yamaha Cs-80 Poliphonic Synthesizer (£2,000)
ziet meneer wel zitten
sta je wel eens !tsjonguhhhhhhhhhh
hoest meje brute 4osc wonderkind [ is die een beetje de baas in je stuud ]
vertel is lenny wat is een cs80 in jouw muziek waard
/?
mn cs30 woordt voor veel soorten sounds gebruikt
filteren ...modulatie dingetjes
een cs80 maakje mooie brede[iele ] pads mee denk
gelijk vangelis horns/ blazers denkikdan
. Oke die toetsen zijn een beetje lomp maar het went snel genoeg. En als je hem éénmaal leert bespelen dan leeft hij echt, dat is hetgeen wat wij organisch noemen of levendig. En geloof mij een CS80 kan echt heel bruut klinken en niet alleen hoe Vangelis hem gebruikt heeft. In tegenwoordige muziek kan hij ook ingezet worden. Die van mij is compleet gereviseerd en heeft geen last van uitval of iets dergelijks. Tegenwoordig maak ik meer thema muziek neigt naar filmcomposities ik krijg daar veel meer uit dan in electro of minimal waar ik mee bezig was. Heeft puur met mijn gevoel te maken denk ik.

Als je niet kan spelen dan klinken alle synths kut?Waar winden jullie je zo over op, heb ze diverse keren bespeeld maar was er niet van onder de indruk.
wie is dat, die ex producer?
groetne,
jeroen

wat een achterlijke K*T prijzen, die cs30 heb ik ooit eens "kunnen" kopen voor 200 a 400 euro. En zo heel goed is die synth nou ook weer niet hey! CS80 is cool, maar super groot, lomp en veelste zwaar. Wat hem eigenlijk gewoon weg een beetje onbruikbaar maakt aangezien de meeste studio's toch ergens op zolder zijn, over live optreden nog maar niet te spreken. En tegenwoordig zijn er synths die hem er keihard uit rossen voor minder.
En trouwens als je een cs80 koopt enkel en alleen maar omdat je "denkt" er Vangelis achtige geluiden uit te kunnen halen ben je in mijn ogen echt gek, je koopt zoiets toch omdat je dat zelf leuk vind, en toch niet enkel voor "vangelis achtige geluiden" ?
bedankt?Heb jij er ooit één kunnen bespelen maar ook echt spelen dan hé en dan bedoel ik niet de Arturia versie?
Je oordeelt over iets waarvan je mijn inziens totaal niets van weet, noem één synth op die gelijkwaardig is, goedkoper is en nu nieuw te koop in de winkel ligt?
Als dat zo was waarom zoeken of zouden velen een cs80 willen hebben? je koopt zo'n synth vanwege zijn geluid en met name expresiviteit. Geloof mij maar dat geen andere synth tot de dag van vandaag zoveel expresiviteit cq gevoel heeft. Dus echt gelul als je deze koopt puur omdat Vangelis hem heeft gebruikt, ik kan je verzekeren dat hij veel meer dan dat kan en freaky en bruut kan klinken maar ook zijdezacht.
Beste forum gebruikers,
Had gehoopt dat er nog spontane en leuke mensen van dit forum gebruik maakten, maar helaas zijn er gebruikers bij die anderen (mij) zwart proberen te maken door negatieve uitlatingen die nergens op slaan.
Dacht dat dit forum er voor bedoelt was om gezamenlijk over de zelfde passie/hobby te kunnen discussiëren, maar in plaats daarvan zijn er lieden bij die het helaas nodig vinden om anderen belachelijk te maken.
Kan me voorstellen dat als de gear of de kennis ontbreekt, je tijd genoeg over hebt om veel "online" op dit forum te zijn, i.p.v met muziek maken bezig te zijn.
R-ond, Fuse, en nonamewanted, nogmaals ha(r)telijkbedankt?
Wordt toch een keer volwassen, analogica.
wat een achterlijke K*T prijzen, die cs30 heb ik ooit eens "kunnen" kopen voor 200 a 400 euro. En zo heel goed is die synth nou ook weer niet hey! CS80 is cool, maar super groot, lomp en veelste zwaar. Wat hem eigenlijk gewoon weg een beetje onbruikbaar maakt aangezien de meeste studio's toch ergens op zolder zijn, over live optreden nog maar niet te spreken. En tegenwoordig zijn er synths die hem er keihard uit rossen voor minder.
En trouwens als je een cs80 koopt enkel en alleen maar omdat je "denkt" er Vangelis achtige geluiden uit te kunnen halen ben je in mijn ogen echt gek, je koopt zoiets toch omdat je dat zelf leuk vind, en toch niet enkel voor "vangelis achtige geluiden" ?

Ik probeer je niet zwart te maken hoor.
Het is alleen zo dat er veel mensen rondlopen die altijd "toevallig" topproducers maar niks meer laten horen als er om gevraagd wordt.
En dan nog een PM sturen:
negatieviteit
Beste nonamewanted,
Wat probeer je hiermee nu te bewerkstelligen, mij belachelijk maken of zo.
Ik hou me voornamelijk bezig met muziek maken , en niet met dom gelul zoals de meeste forum gebruikers.
Vind ik jammer van m'n tijd, maar ja als je geen noot kunt lezen, en niet de duurste en zeldzaamste synths
tot je beschikking het, kan ik me voorstellen dat je uit verveling op dit forum anderen probeert belachelijk te maken.
J.Baars heeft allang antwoord op z'n vraag gekregen.
Mvg, analogica.
Wel raar dat J.Baars dan antwoord dat hij veel geduld heeft om te wachten op een antwoord.
Ging normaal eerder antwoorden maar voor 1 of andere reden kreeg ik geen bericht omtrent deze thread.(abo was nochtans niet opgezegd)
En daarbij,je moet me geen PM's sturen hoor:ik heb niks te verbergen,jij blijkbaar wel.
En dan zeggen dat de meeste forumgebruikers hier maar dom gelul verkopen,zoals je mij had gestuurd.