Voyager + VX351 op MP 2000€

Ik ben naar deze Voyager gaan kijken twee weken terug; ik kon hem kopen voor 2000,- inclusief vx. Moest naar een gsm-shop op 150km van rotterdam om met koptelefoon te kunnen testen. Hij zou als nieuw zijn, maar bij aankomst zag ik dat het rechterpaneel gebroken is (een barst van 20 cm); waarschijnlijk een keer gevallen oid. Ik wilde heel graag een voyager, maar ik heb m niet gekocht. Serienummer is 2683 dacht ik.

Ik ben naar deze Voyager gaan kijken twee weken terug; ik kon hem kopen voor 2000,- inclusief vx. Moest naar een gsm-shop op 150km van rotterdam om met koptelefoon te kunnen testen. Hij zou als nieuw zijn, maar bij aankomst zag ik dat het rechterpaneel gebroken is (een barst van 20 cm); waarschijnlijk een keer gevallen oid. Ik wilde heel graag een voyager, maar ik heb m niet gekocht. Serienummer is 2683 dacht ik.

niet zelf een kopf gehorer mit genbracht?
:biertje:
maar een barst erin whooooo

minder zoon bak moet gekoestertd worden ...

nee dan zou ik ook iets meer betalen zonodig, zoveel voyagers schaft een mens normalerwijze nou ook niet aan in z'n leven

(kreeg tevens deze melding:
Fout bij verbinden
Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.synthforum.nl.
Hoewel de website lijkt te bestaan is het de browser niet gelukt ermee te verbinden.)
vooral dat "lijkt de bestaan" is interessant

Laatst gewijzigd:
Back