Novation A station

BananaWorld

Addicted to Music
Hallo DSF'ers

Heeft er eigenlijk iemand ervaring met de Novation A-station. Die demo van hun site werkt helaas niet.
Zouden jullie je mening hier kunnen plaatsen.

MvG,
BananaWorld

Is wel leuk qua sound, alleen de knopjes (VEELS te) dicht op elkaar!! (vind ik)
Heb 'm zelf nie, maar heb er een paar keer mee zitten pielen..

Ik heb geen idee hoe die klinkt maar ik zag em op de site van peter verspuy voor €299 staan.

Origineel geplaatst door Cornerman
Ik heb geen idee hoe die klinkt maar ik zag em op de site van peter verspuy voor €299 staan.

Idd... hij staat er echt op voor 299 euro. Dat is wel heel goedkoop... Zou het misschien geen typefoutje zijn? Zal es even bellen om na te vragen.

Om even on-topic te zijn:

Bananaworld, op Procom.no staat ook een demo van de A-Station. Ook wel een leuke site als je demo's wilt horen van andere synths. Ik heb zelf de A-Station een tijdje gehad en hij beviel me goed. Ik vond de sounds echt super...knopjes zitten idd dicht bij elkaar maar hij is wel goed te editen. Het enige nadeel is dat hij maar 1 part is maar dat wist je waarschijnlijk al. :) Oh ja... de arpeggiator vond ik ook niet echt denderend.

Hmm.. goed dat julllie me erop wijzen dat hij maar 1 part multitimbraal is (monotimbraal). Stond namelijk niet op de site van novation. Maar op zich maakt dat niet zo heel erg veel uit, omdat ik nog andere spullen heb. Ik ben gewoon op zoek naar een ander, nieuw geluid.

Ik heb wel de demo geluisterd en ik moet zeggen dat ik deze erg goed vond klinken. En voor die prijs is het best de moeite waard om even te gaan luisteren in de winkel.

tevreden

tevreden

Ik vindt het een super fijn synthje.
De knoppen zitten idd dicht op elkaar, maar wat wil je in een 1U hoge module met KNOPPEN.
De interne effecten zijn goed( vooral de delay spreekt mij aan scheelt ook weer een FX module) en ik vindt de arpeggiator ook wel goed eigenlijk.
Het is een zeer relaxte aanvulling voor live, maar ŽŽn unit extra in je rack en veeeel sound, van mooi bassen tot weirde sound FX..
Veel save mogelijkheden en alles midi aanstuurbaar (ook uit).
Ik heb er 1000 gulden voor betaald. Voor 299 euro zou ik hem zeker kopen.

1000 gulden ??? wow,daar koop je een 2de hands virusB voor en heb je nog over... maar dat zal wel geweest zijn waneer die juist uitkwam zeker ?

oops, weer die GULDEN vs EURO fout - laat maar zitten - My bad :bekdicht:

Weet ff niet wat het verschil met de K-station is. Maar vind het niet uitsturen van midi via de arp toch wel lastig hoor.
Misschien komt dat bij een OS update er ook nog bij. (het zou zomaar kunnen)

Vind de interne FX leuk maar niet om van achterover te vallen. Wel lache dat die syncable is aan de midi clock.
Het is absoluut een synth voor erbij, en dan is een rack wel de handigste oplossing.

met het risico weer te flateren wil ik hierop reageren...

Astation : rack
Kstation : Keys

daar zou het enigste verschil moeten zitten :L

arp uitturen

arp uitturen

dat uitsturen van de arp komt in de volgende OS update hoorde ik van een insider.
please be patient. :D

a=k geen verschil
behalve dat de k sneller progged. [vetdisplay!]

gr.

mw

nou de prijs van 299 euro klopt gewoon.

nou ben ik zeker van me zaak ik koop nooooooit meer een nieuwe synth. koop je iets van 600 euro is hij nog geen half jaar later de helft van de prijs :(

maar goed het is een leuk dingen, maar alleen die knopje, erg dicht op elkaar. d's vrij lastig maar verder is hij leuk.

gelukkig kreeg ik te BTW terug.
Ik koop dus ook geen VERSE spullen meer.
mooi genaaid:kont:

( als ik het terugreken heb ik er 100 euro op verloren, och ja shit happens.....heb ook wel eens voordeeltjes gehad)

Back