Mijn elektron (4 stuks) zijn al mijn midi sequencers.
Nooit problemen mee.
in spelen op intern of extern keyboard
Juist zetten met de timing *en hopla.
*werkt niet met monomachine.
Ik heb zelfs een template in cubase om mij digis als hardware sequencer te gebruiken.
Met Cubase bepaal ik dan naar welke hardware synht.
zelfs in combinatie met Ob.
Geen sync issues.
Toch geen dat men zegt tloopt uit sync.
En met alleen hardware ook totaal geen issues.
Ik weet dat ze totaal zo uitgebreid niet zijn als hardware sequencers zoals de andere voorgestelde zaken hier, maar voor mij doen ze het goed en vind die andere(met de beperkte tijd ik al met die toestellen heb gewerkt) veel ingewikkelder.
Over de build quality kan ik niks negatief zeggen.
En de steeds komende gratis updates van hun toestellen (dan denk ik bijvb aan die ferme update op de dt1 en de laatste van de syntakt) zijn toch de moeite vooral omdat het is wat de community wilt en vraagt.
Nooit problemen mee.
in spelen op intern of extern keyboard
Juist zetten met de timing *en hopla.
*werkt niet met monomachine.
Ik heb zelfs een template in cubase om mij digis als hardware sequencer te gebruiken.
Met Cubase bepaal ik dan naar welke hardware synht.
zelfs in combinatie met Ob.
Geen sync issues.
Toch geen dat men zegt tloopt uit sync.
En met alleen hardware ook totaal geen issues.
Ik weet dat ze totaal zo uitgebreid niet zijn als hardware sequencers zoals de andere voorgestelde zaken hier, maar voor mij doen ze het goed en vind die andere(met de beperkte tijd ik al met die toestellen heb gewerkt) veel ingewikkelder.
Over de build quality kan ik niks negatief zeggen.
En de steeds komende gratis updates van hun toestellen (dan denk ik bijvb aan die ferme update op de dt1 en de laatste van de syntakt) zijn toch de moeite vooral omdat het is wat de community wilt en vraagt.
page loop is best handig
. Een USB 2.0 poort bevat een snelle 480Mbps poort en op een ander koperpaar een oude USB 1 12Mbps poort om compatible te blijven. Een niet-MTT hub stuurt alle USB 1 data door via het USB 1 aderpaar waardoor er aan de computer kant dus maar 12Mbps beschikbaar is voor _alle_ USB 1 devices die in de hub zitten. Met MTT wordt het USB 1 signaal vertaald naar USB 2 en is de hoge bandbreedte naar de computer beschikbaar.