cadra
il pesce dello stimolante
Origineel geplaatst door shortwave
En verder geloof ik dat Divers zich de afgelopen dagen helemaal niet meer gemeld heeft op DSF.
Wellicht zit 'ie al fijn achter een ASR te klooien ofzo.![]()
jullie hebben hem weggejaagd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door shortwave
En verder geloof ik dat Divers zich de afgelopen dagen helemaal niet meer gemeld heeft op DSF.
Wellicht zit 'ie al fijn achter een ASR te klooien ofzo.![]()

Origineel geplaatst door cadra
jullie hebben hem weggejaagd![]()

Origineel geplaatst door Divers
Weet iemand misschien waar ik oude samplers kan vinden????
Ik ben namelijk op zoek naar een Emu SP-12(00) en Ensoniq ASR-10.
Ze lijken me geschikt om als beginner mee te rommelen.
Origineel geplaatst door jayoverdose
He heb je al wat gekocht?
Ik heb een sp1200 te koop, maar ik zit in new york dus je zal shipping moeten betalen als je hem wilt, de sp kost 1000euro.
Ik heb alles wat er gezegd werdt een beetje gevolgd en kan bijna meegaan in wat andere mensen schrijven.
Ik persoonlijk houdt niet van clean geluid daarom vind ik de sp1200 de beste sampler ooit(emaxII ook goed), maar als je weinig geld hebt zou ik een eps 16+kopen, alles wat je sampled klinkt gelijk beter zelfs zonder mixen of soundprocessing.
jayoverdose@hotmail.com
Origineel geplaatst door cloudman
het is wel meer dan een jaar geleden dat deze thread gestard werd, dus is de kans groot dat hij ondertussen al een sampler heeft.
Origineel geplaatst door jayoverdose
we gaan oefenen op mpc's, ondingen, maar goed om op te werpen.sterren blijven lekker hangen in die pads.

Origineel geplaatst door MadR
hehehe .. geld te veel ? je hebt ook al huizen te veel zo te zien ..
trouwens : fuck die sp filters .. die gebruik ik nooit .. en trouwens ze zijn zo fixe dals de tering .. enige waar je ze oke voor kan gebruiken is kicks layeren maar dat kan ook een phase bende worden ..
maar eh werpsterren op mpc .. what's next softsynths ?![]()

Origineel geplaatst door Daredevil
Mijn favo producers zijn: primo (dj premier), erick sermon, hitman howie t, en pete rock.
rakim kan er ook wat van. las een keer dat niet erick b (de dj) maar rakim 'paid in full' in elkaarflanste.
hij zei heel droog: ja, back in the day maakte ik gewoon beats omdat ik ze nodig had om overheen te rappen.
ik ga die plaat zo ff opzetten
Wat gebruikt pete rock?
Sinds hij is overgestapt op mpc3000 klinken ze platen minder warm![]()

Origineel geplaatst door Daredevil
Mijn favo producers zijn: primo (dj premier), erick sermon, hitman howie t, en pete rock.
rakim kan er ook wat van. las een keer dat niet erick b (de dj) maar rakim 'paid in full' in elkaarflanste.
hij zei heel droog: ja, back in the day maakte ik gewoon beats omdat ik ze nodig had om overheen te rappen.
ik ga die plaat zo ff opzetten
Wat gebruikt pete rock?
Sinds hij is overgestapt op mpc3000 klinken ze platen minder warm![]()
Origineel geplaatst door MadR
hoe kom jij erbij dat ie een mpc gebruikt nu ? ben benieuwd !