oude track/nieuwe videoclip....

abitcrusher

Stamgast
oude track/nieuwe videoclip....telt dat eigenlijk ook als nieuwe track?
Of moet er misschien een nieuwe subject aan de hoofdmenu's worden toegevoegd?

:erm:

Damn what a Rush lekkere idm track als ik zo vrij mag zijn. Kwa beat structure zou het wellicht wel cool zijn af en toe een zware bassdrum er in te plaatsen om het rithme wat mee laag te geven. Kwa sound vind ik het helemaal OK.

Verder mag het van mij nerveus klinken :-)))

Great work Abit.

Seeya

Metroid

klinkt iig goed op de laptop speakers, track wordt halverwege wel een apart, ik zou het eerste deel nemen, en hier op verder borduren met een lekkere galmende acid lead er bij en idd zo een 'dropdown bassdrum' met breakbeats e.d. sorry mn monitorspeakers even niet aangesloten. groeten edwin

klinkt iig goed op de laptop speakers, track wordt halverwege wel een apart, ik zou het eerste deel nemen, en hier op verder borduren met een lekkere galmende acid lead er bij en idd zo een 'dropdown bassdrum' met breakbeats e.d. sorry mn monitorspeakers even niet aangesloten. groeten edwin

Hallo edwin, jij zou er m.a.w. iets totaal anders van maken (?) ;)

Hallo edwin, jij zou er m.a.w. iets totaal anders van maken (?) ;)
hey Abitcrusher:doei:Neeworr, de style van de geluiden van deze track bevalt me wel. alleen bij een toevoeging van een dropdownbass zoals ik noemde hoort een breakbeat, vindt ik:) dus ik dacht: als je dan het één er bij zet... dan kun je toch zo goed ook het daar bij passende weer bij zetten....ofnie?:)

Ik zal eerlijk zijn: ik hou van de op deze manier gesequencte snelle ticks en electronischhe drums die in deze track zitten. Maar en een lange synth/lead klinkt ook altijd lekker anders vindt ik het te veel van enkel alleen ticks en drums:P let op is een mening hoor.

succes met de track

OK, duidelijk!

:)

Enne...nou heb ik nog steeds niet de link van eerdergenoemde track gepost, bij deze dus:

http://vimeo.com/5462015

whehe.. ik zat al te kijken waar ik je track kon checken.. Kreeg op de links in je eerste post page not found. Dolle video en dito muziek :P

Dank je, Jerzz.
Het is inderdaad zo dat de site waar bijna al mijn muziek op staat ff uit de lucht was...
Maar...ik heb even gecheckt en het werkt allemaal weer:

http://www.artistserver.com/index.cfm

Back