Je synthesizer opnieuw spuiten of verven

net als je oto.
colamen.gif

Wa dacht jij... effe googlen? lol

Net als alle sectes... dikke laag olie erover, beetje veren erop en klaar!

en het is nutulk schilderen... verven is geen werkwoord, net zoals bezemen niet
alleen kleuters verven en bezemen...

Als jij denkt dat verven en bezemen geen nederlandse werkwoorden zijn, dan heb je niet eens gegoogled.

En de enige plek op aarde waar "nutulk" bestaat is ook op synthforum.nl volgens mij, maar dat weet ik nutulk niet 100% zeker he:D

Als jij denkt dat verven en bezemen geen nederlandse werkwoorden zijn, dan heb je niet eens gegoogled.
Als men al op Google moet kijken om na te gaan of een Nederlands woord bestaat, dan word ik echt ;{
Ben ik even blij dat ik nog Nederlands heb geleerd van belezen ouders en voordat het onderwijs failliet ging.

Krassen op plastic neem ik meestal voor lief; een sticker of licht schilderwerk (verfbeurt mag ook) wil nog wel eens helpen. Houtwerk wil ik wel door een vakman onderhanden laten nemen. Zo heb ik de linkerzijkant van mijn Promega 3 helaas een keer beschadigd bij het manoeuvreren van rek-apparatuur dat ernaast stond.

je kunt zelfs iemand doodverven :) (Gedoodverfde)

Mijn RS7000 is ook aan alle kanten aan het afbladeren maar er staat zoveel informatie op over alle jobs en menu's dat een verfbeurt mij haast onmogelijk lijkt.

kun je zo'n plastic kap voor de rs70000 ergens los kopen?

Als men al op Google moet kijken om na te gaan of een Nederlands woord bestaat, dan word ik echt ;{
Ben ik even blij dat ik nog Nederlands heb geleerd van belezen ouders en voordat het onderwijs failliet ging.

Nou zeg! Moet ik het weer helemaal uitleggen? Enige ironie is het forum ook vreemd:

Als verven en bezemen geen werkwoorden zijn, wat is googlen dan?

Ik bedoel maar: als iemand dan een werkwoord als onzin beschouwd (na 16000 plus posts), begin dan eens bij een werkwoord als GOOGLEN.

En nee, ik zou een synth niet verven, niet schilderen, maar spuiten, beplakken of zo laten in het kader van: kiek, nun apparaat met karakter, nutulk!

En nou tomtom ik maar weer even naar een ander forum.

je kunt zelfs iemand doodverven :) (Gedoodverfde)

Mijn RS7000 is ook aan alle kanten aan het afbladeren maar er staat zoveel informatie op over alle jobs en menu's dat een verfbeurt mij haast onmogelijk lijkt.

kun je zo'n plastic kap voor de rs70000 ergens los kopen?

Volgens mij niet, of Yamaha moet ze hebben? Vraag dan ook gelijk ff wat losse knoppies kosten. Mijn kap is in goede staat muv krassen aan de voorkant, maar een paar witte toetsjes doen het wat minder. Dat vind ik dan weer veel erger als een verf die lostlaat. :(

Ow ja, ik zou tomtom-en...

Back