Dilemma: m'n platenverzameling of nieuwe apparatuur

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
het zijn maar geluidsdragers (die ook nog eens redelijk wat ruimte in beslag nemen) dus kan je de boel net zo goed omzetten in cash als je er toch niet mee DJ-ed (want ik zou bij godfried bomans niet weten wat je thuis met hakkuh-vet-stampuh-de-t-ring-hey muziek moet) gewoon weg doen dat plastic...

hmm hardcore platen verkopen en nieuwe gear kopen...

in mijn ogen een win-win situatie :koffie:

Eerder een utopie.. maar hoop 't voor je!

..gewoon weg doen dat plastic...

..en nieuw plastic met knoppen kopen! :D

hmm hardcore platen verkopen en nieuwe gear kopen...

in mijn ogen een win-win situatie :koffie:

Ja of ze houden en kunnen mixen en dan wekelijks wat geld te verdienen met draaien.....:geslaagd: Hou je je platen en met dat geld wat je verdient koop je apparaten..... echt een win-win situatie....

gewoon weg doen dat plastic...

Je bedoelt daarmee de "muziek" die in het vinyl is gegroefd?

Anyway, volg gewoon alle suggesties op:
-Zet de zooi over op HD
-Verkoop het vinyl en verdien geld
-Pak je HD en wordt MP3-Jay en verdien nog meer geld
-Koop een synth

Win-win-win-situatie. :D

Je bedoelt daarmee de "muziek" die in het vinyl is gegroefd?

Anyway, volg gewoon alle suggesties op:
-Zet de zooi over op HD
-Verkoop het vinyl en verdien geld
-Pak je HD en wordt MP3-Jay en verdien nog meer geld
-Koop een synth

Win-win-win-situatie. :D

Totdat de HD een keer crashed of je kopieert een file een paar keer heen en weer.... :doei: muziek die je zo dierbaar was.....

ik weet niks van hardcore af, maar ik heb zelf ook ooit wat cd's verkocht om midikeyboardje te financieren en tot op de dag vandaag spijt van. Dingen zijn zeldzaam en duur voor een reden.

Maar hoe denkt je vriend dr over dan, met wie je de verzameling begonnen bent?

Daar heb ik geen contact meer mee ! Ik heb ze trouwens dit weekend verkocht en heb er een Virus snow van gekocht.

ik moet ook nog s alle tjak gaan digitaliseren.. vooral VEEL oude funk.. zonde dat ik dat amper meer luister
maar veel platen zijn wel een stuk doffer geworden.. dus eigenlijk wil je ook per plaat gaan eq-en enzo.. de tering wat een schijtwerk :(

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back