T TraiZor Ouwe rot Lid sinds 1 november 2001 Berichten 593 Locatie Zevenaar 22 januari 2002 #21 Orgineel geplaatst door bikkel "Straight out the Casio, in my Drummachine" Zie meer... Ahh dus dát zeggen ze dus altijd.. =]
Orgineel geplaatst door bikkel "Straight out the Casio, in my Drummachine" Zie meer... Ahh dus dát zeggen ze dus altijd.. =]
JohnnyBusca rocket scientist Lid sinds 4 juli 2001 Berichten 10.417 Locatie Eindhoven - Strijp! 1 februari 2002 #22 Orgineel geplaatst door JohnnyBusca Ik heb onlangs een track gehoord met het intro van half-life. Klinkt heel raar als je dronken in een zaal staat. Zie meer... dronken op mijn werk????
Orgineel geplaatst door JohnnyBusca Ik heb onlangs een track gehoord met het intro van half-life. Klinkt heel raar als je dronken in een zaal staat. Zie meer... dronken op mijn werk????
bambamstudio Certified MoogPro Lid sinds 15 september 2001 Berichten 8.914 Locatie Eindhoven 1 februari 2002 #23 hoe zou dit smaken?
Vespa Kaaskop met Afro Lid sinds 1 februari 2002 Berichten 101 Locatie Amsterdam 1 februari 2002 #24 Orgineel geplaatst door bambamstudio hoe zou dit smaken? Zie meer... k u t ...net als het spel zelf... nee...das een grapje..kmoet bekennen dat ik ook ooit Counterstrike verslaafd was
Orgineel geplaatst door bambamstudio hoe zou dit smaken? Zie meer... k u t ...net als het spel zelf... nee...das een grapje..kmoet bekennen dat ik ook ooit Counterstrike verslaafd was
T TraiZor Ouwe rot Lid sinds 1 november 2001 Berichten 593 Locatie Zevenaar 1 februari 2002 #25 go! go! go!
Origin X 8 Bit Lid sinds 27 september 2001 Berichten 600 1 februari 2002 #26 Coole pic Johnny. Half life is trouwens my favourite game i think... dit is wel lekker off-topic, maar ja...
Coole pic Johnny. Half life is trouwens my favourite game i think... dit is wel lekker off-topic, maar ja...